wibako

kilka pytań o CAT 434

Moderator: mechanior

kilka pytań o CAT 434

Postprzez arturo 86 » 21 Lut 2016 14:51

Marka i model maszyny: Cat 434E
Rok produkcji: 2008

Witam panowie , od kilku dni jestem posiadaczem CAT-a 434 lecz jestem zielony w tym temacie i mam do was kilka pytań .
1. Czy to normalne ,że są dwa akumulatory?
2. Czy zna ktoś stronkę czy coś gdzie mogę przeczytać do czego służą poszczególne przełączniki?
3. Polecicie mi jakiś sklep internetowy gdzie dostanę części do tej maszyny?
4. Do czego służy taki mały filterek z żółtą gumką , podłączony gumowym przewodem do obudowy filtra powietrza , widoczny na górze po otwarciu maski?
Proszę o odpowiedzi bo nigdy nie miałem do czynienia z tymi maszynami i mam wiele niewiadomych .
Pozdrawiam

arturo 86
Pomocnik operatora

  • Posty: 79
  • Rejestracja: 17 Sty 2011 15:45
  • Miejscowość: podlaskie

Reklama

simmet

Re: kilka pytań o CAT 434

Postprzez Brandix » 21 Lut 2016 15:17

ad.1 - Być może twoja maszyna pochodzi z rynku Niemieckiego:
mechanior napisał(a):nie musisz mieć 2 akumulatorów
twoja maszyna pochodzi z Niemiec a CAT/ZEPPELIN montował 2 aku, nie pytaj... nikt nie wie dlaczego, akurat tylko Niemcy tak robili...


ad.2 - które przełączniki konkretnie Cię interesują? (Jak znajdę chwilę czasu, to może uda mi się zrobić Ci opis tych wszystkich przełączników - możliwe, że nawet dzisiaj)

ad. 3 - Google nie gryzą:

http://www.klinikamaszyn.pl/
https://cemasz.pl/
http://www.cogitoeu.pl/
http://kamena.com.pl/cat/
http://hamer.sklep.pl/pl/38-czesci-zamienne-do-cat
http://www.bager.com.pl/

Możesz rzucić okiem też do tego działu: viewforum.php?f=18

ad. 4 - mówisz o wskaźniku zanieczyszczenia filtra?
cat.png

przyrost-zanieczyszczenia_1_mini-1024x371.jpg
"Jeżeli coś może się popsuć w wielu miejscach, to uszkodzenie wystąpi tam, gdzie wyrządzi największe szkody."

Brandix
Fachoperator

  • Posty: 1326
  • Rejestracja: 20 Maj 2015 20:37
  • Miejscowość: Czyżowice
  • Pochwały: 153

Maszyna: CAT: 428C, 301.8C