Zmiennik czy pompa wtryskowa
Wysłany: 03 Paź 2017 12:49
Marka i model maszyny: Cat 432 D
Rok produkcji: 2002
Numer seryjny: BLD01091
Witam
Maszyna ma problem z mocą, mianowicie pod byle jaka górkę ciężko jej się wtoczyc, na 2 biegu ma problem z beltaniem kołami (czasem na 1 też). Dodatkowo grzeje się podczas jazdy, 5 - 10 km po zróżnicowanym terenie i musze włączać ogrzewanie żeby ją schłodzić. Stal - test spadek obrotów o około 500 (2.5 tys do 2). Nie robiłem jeszcze kroplowki ale nie dawno czyscilem cały układ paliwowy i obstawiam że nic nie da. Zastanawiam się nad uszkodzeniem zmiennika, gdyż pompa paliwowa nie wykazuje żadnych oznak zużycia, maszynę zapalam w najgorsze mrozy i po zagrzaniu do 90 stopni bez problemu.
A propos grzania dodam że cały układ chłodzenia czysty, chłodnica wyplukana, termostat sprawny.
Rok produkcji: 2002
Numer seryjny: BLD01091
Witam
Maszyna ma problem z mocą, mianowicie pod byle jaka górkę ciężko jej się wtoczyc, na 2 biegu ma problem z beltaniem kołami (czasem na 1 też). Dodatkowo grzeje się podczas jazdy, 5 - 10 km po zróżnicowanym terenie i musze włączać ogrzewanie żeby ją schłodzić. Stal - test spadek obrotów o około 500 (2.5 tys do 2). Nie robiłem jeszcze kroplowki ale nie dawno czyscilem cały układ paliwowy i obstawiam że nic nie da. Zastanawiam się nad uszkodzeniem zmiennika, gdyż pompa paliwowa nie wykazuje żadnych oznak zużycia, maszynę zapalam w najgorsze mrozy i po zagrzaniu do 90 stopni bez problemu.
A propos grzania dodam że cały układ chłodzenia czysty, chłodnica wyplukana, termostat sprawny.