Strona 2 z 2

cat 438C przedni most

PostWysłany: 13 Maj 2019 20:23
przez WLODEK
stoi maszyna u mechanika zalozył scigacz z tym mlotem bezwladnosciowym i SWORZEN NAWET NIE DRGNIE ....MOWI ZE ZOSTNIE WYPALANIE NARAZIE CZEKA mowi ze dokreca srubami od sciagacza i wali tym mlotem bezwladnosciowym juz 2 dni ale chlop ma inne zajecia wiec ile moze walić ja mysle ze mozna by go nawiercać lub zamrozic azotem ale kto to robił moze sie ktos odezwie

cat 438C przedni most

PostWysłany: 13 Maj 2019 22:39
przez dzierzan
Nawiercać taki materiał to droga przez mękę, a jak do tego policzysz wiertła i stracony czas to raczej się nie opłaca. Zmrozić azotem ciężko sam sworzeń.

cat 438C przedni most

PostWysłany: 13 Maj 2019 23:17
przez mechanior
Wypalanie zajmuje jakieś 6-8 godzin.

cat 438C przedni most

PostWysłany: 15 Maj 2019 05:43
przez WLODEK
pewnie sie tak to skonczy mechanik sie smiał ze najlepiej byloby mlotem udarowym kilka godzin w to walic albo mlotem do kucia betonu zamontowanym na koparce haaa nadal mie wku...wia ze takie mozgi ktorzy konstruuja taka wspaniała maszyne zrobili taki bubel nie do uwierzenia

cat 438C przedni most

PostWysłany: 15 Maj 2019 11:24
przez mechanior
Auta rdzewieją? Półosie i łożyska się zużywają?
Mówi ci coś sformułowanie SKUTKI EKSPLOATACJI czy ZUŻYCIE?
Gdyby MÓZGI zabezpieczyły każdą możliwość wystąpienia usterki nie stać by cie było na żadną maszynę nawet taka 40letnią (zobacz ceny skandynawskich sprzętów typu HYDREMA LANNEN czy HUDDIG), poza tym KIEDY SMAROWAŁEŚ ten sworzeń? TAK! Jest pod chłodnicą korek a nawet dwa do wymiany/uzupełnienia OLEJU który ma tam być :D, są tez uszczelnienia które powinno się wymieniać jeśli się zużyją.
To nie jest usterka która dotyczy WSZYSTKICH maszyn tego modelu, po prostu zdarza się i tyle, zależnie od zużycia i sposobu eksploatacji, tak samo jak odpadające koła i dziury w podłodze w 20 letnim Passacie a jednak w PASKU nikt nie robi z tego afery i nie czepia się konstruktorów wieśwagena... bez przesady.