Moderator: mechanior
DAMEK CAT432D
Pomocnik operatora
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
mechanior napisał(a):mam lepsze rozwiązanie: WEZWIJ SERWIS
a tak na poważnie:
tej pompy nie da się źle założyć, przepraszam... w końcu Polak potrafi... poprawka: trudno jest ją źle założyć bo to kółko zębate pasuje tylko w jednym położeniu wymuszonym asymetrycznym rozmieszczeniem śrub, poza tym jest jeszcze 5ty otwór blokujący...
po zamontowaniu pompy należy ustawić śruby w fasolkach albo w położeniu środkowym albo w takim jak przy demontażu, i tak po odpaleniu trzeba będzie prawdopodobnie wyregulować dokładnie kąt wyprzedzenia wtrysku i właśnie po to będziesz musiał wezwać serwis
DAMEK CAT432D
Pomocnik operatora
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
mechanior napisał(a):a kto demontował pompę ?
o pewnych rzeczach trzeba myśleć przed zabraniem się do roboty
to właśnie za taką wiedzę płacisz wzywając mechanika
jeśli zdjąłeś koło i zsunąłeś go na dół nie powinno się przestawić względem koła pośredniego, ale jeśli nie zwróciłeś na to uwagi to pewności nie można mieć, w takim przypadku trzeba rozebrać rozrząd i ustawić wszystko od początku tzn zgrać cechy na wszystkich kołach, chyba że zaryzykujesz, odpalenie silnika z źle ustawionym zapłonem nie grozi żadnymi poważnymi konsekwencjami o ile w ogóle uda ci się go odpalić
btw w twojej okolicy są co najmniej 3 firmy którym mogłeś zlecić tą naprawę nie ryzykując teraz straty czasu i ewentualnego uszkodzenia silnika (bo jeśli, nie mając o tym pojęcia, zaczniesz grzebać w rozrządzie to w końcu coś się posypie...)
mechanior napisał(a):a kto demontował pompę ?
o pewnych rzeczach trzeba myśleć przed zabraniem się do roboty
to właśnie za taką wiedzę płacisz wzywając mechanika
jeśli zdjąłeś koło i zsunąłeś go na dół nie powinno się przestawić względem koła pośredniego, ale jeśli nie zwróciłeś na to uwagi to pewności nie można mieć, w takim przypadku trzeba rozebrać rozrząd i ustawić wszystko od początku tzn zgrać cechy na wszystkich kołach, chyba że zaryzykujesz, odpalenie silnika z źle ustawionym zapłonem nie grozi żadnymi poważnymi konsekwencjami o ile w ogóle uda ci się go odpalić
btw w twojej okolicy są co najmniej 3 firmy którym mogłeś zlecić tą naprawę nie ryzykując teraz straty czasu i ewentualnego uszkodzenia silnika (bo jeśli, nie mając o tym pojęcia, zaczniesz grzebać w rozrządzie to w końcu coś się posypie...)
DAMEK CAT432D
Pomocnik operatora
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości