wibako

problemy ze skrętem przy ostrówku

problemy ze skrętem przy ostrówku

Postprzez laczuch » 09 Lut 2015 20:14

Marka i model maszyny: ostrówek KTO-162
Rok produkcji: 1992

Podczas jazdy nie mogę utrzymać równego toru jazdy, muszę kręcić albo w prawo albo w lewo. A przy skręcie w prawo, to jak wykonam skręt, to muszę się zatrzymać, żeby znów wrócić do tego samego, bo wjadę w płot czy słup.Na głównej śrubie, wymieniony nowy sworzeń, wszystkie gałki, panewki w sworzniach, co jeszcze trzeba zrobić, kupić. Podaję swój numer telefonu, gdyby ktoś chciał mi to jakoś wytłumaczyć. 503418572

laczuch
Fizol

  • Posty: 27
  • Rejestracja: 12 Lut 2013 15:53

Maszyna: Koparko-Ładowarka C360


Reklama

simmet

problemy ze skrętem przy ostrówku

Postprzez Grześ » 10 Lut 2015 11:23

Jeśli siłownik do skręcania masz zamocowany do ramy wzdłuż skrzynki na akumulatory , to niewielki luz podłużny na przedniej osi będzie powodował takie zachowanie . Ja z tym luzem nie walczyłem , tylko przeniosłem siłownik na przednią oś . Do osi przyspawałem sworzeń i zamontowałem siłownik tak jak w JCB z lat 80 i wczesnych 90 . Jazda zdecydowanie się polepszyła , należy tylko zwrócić uwagę na to aby mocowanie do osi było odpowiednio mocne .

Grześ
Fachoperator

  • Posty: 599
  • Rejestracja: 09 Lip 2006 19:25
  • Miejscowość: Kraków
  • Pochwały: 9

Maszyna: Jcb3cx


Re: problemy ze skrętem przy ostrówku

Postprzez laczuch » 10 Lut 2015 12:48

Na siłowniku zero luzu, wszystko jest w porządku, bo dowiedziałem się, że może to być przyczyna orbitrola, ale czy to na pewno to? Na postoju kierownicą mogę kręcić w każdą stronę, dużo obrotów czy tak ma być? Przy zrobieniu czterech obrotów, koła są w tej samej pozycji. Dopiero później skręcają, więc żeby odkręcić w przeciwną stronę jest to samo, kręcę i po czasie, kilku obrotów dopiero skręci.

laczuch
Fizol

  • Posty: 27
  • Rejestracja: 12 Lut 2013 15:53

Maszyna: Koparko-Ładowarka C360


problemy ze skrętem przy ostrówku

Postprzez FrezerCNC » 11 Lut 2015 01:03

Na pewno to nie jest wina jakiś tam luzów na sworzniach czy też na końcówkach drążka. Wygląda mi to na wadliwy orbitrol, albo układ masz zapowietrzony (chociaż powinien sam się odpowietrzyć). Siłownik raczej też odpada a pompa jak by była walnięta to w ogóle byś nie mógł skręcać. Wychodzi tylko orbitrol.

FrezerCNC
Pomocnik operatora

  • Posty: 56
  • Rejestracja: 21 Cze 2012 08:41

Maszyna: Ostrówek K162


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej