wibako

Ciężko działa wspomaganie Pomocy z obsługą MF 50 HA (HX)

Ciężko działa wspomaganie Pomocy z obsługą MF 50 HA (HX)

Postprzez OlMat » 26 Sie 2015 17:17

Witam zakupiłem koparko ładowarkę MF 50 HX od znajomego który ją używał do dorywczych prac. Ja jestem nowicjuszem nie miałem wcześniej do czynienia z koparkami,lecz chce się nauczyć obsługi i ją trochę odnowić.Problem jest taki że bardzo ćiężko działa wspomaganie,kolega twierdzi że wymieniał pompę i tak zawsze było że przy wolnej jedzie ciężko się skręcało.Nie wie do czego służy parę przycisków bo ich nie używał np: wajcha koło fotela po lewej stronie tak się zastała że nie idzie jej ruszyć :).Proszę o pomoc jakieś schematy instrukcje,Gdzie lać jaki olej bo on twierdzi że w kabinie pod nogami do skrzyni leje się olej hydrauliczny do pompy głównej a do ramienia z przodu po lewej stronie olej hydrauliczny do jazdy i wspomagania,coś mi to nie pasi. Jaki powinien być stan oleju na ramieniu w tym okienku na postoju ? .Proszę o pomoc z góry dziękuje.

OlMat
Nowicjusz

  • Posty: 17
  • Rejestracja: 25 Sie 2015 21:16

Maszyna: Mf 50 HX

Firma: Prywatna


Reklama

simmet

Ciężko działa wspomaganie Pomocy z obsługą MF 50 HA (HX)

Postprzez marcin55555 » 27 Sie 2015 13:36

Zacznij od początku... Idź i zrób uprawnienia. Tam dowiesz się podstaw... Co to jest DTR-ka troszkę o budowie maszyny i zasadach działania pewnych układów i wtedy z taką podstawową wiedzą można zacząć działać. Nieznajomość budowy maszyny powoduje nieprawidłowe podejście do eksploatacji i duże koszty utrzymania. Można wlewa olej silnikowy przez rurkę od bagnetu ale po co tracić pół dnia na taką zabawę?

marcin55555
Pomocnik operatora

  • Posty: 65
  • Rejestracja: 03 Mar 2015 09:19
  • Miejscowość: Zielona Góra
  • Pochwały: 1

Maszyna: MF 860
Cat 432D

Firma: PHU


Re: Ciężko działa wspomaganie Pomocy z obsługą MF 50 HA (HX)

Postprzez OlMat » 27 Sie 2015 17:48