wibako

ostrowek wspomaganie

ostrowek wspomaganie

Postprzez pietras9911 » 20 Kwi 2016 21:32

Witam kolegow kopaczy. Zakupilem ostrowka i przy zakupie juz mi powiedziano o problemie utrzymania go na drodze. Rzeczywiscie tak bylo bo na 5 biegu nie szlo go opanowac. Powiedzieli ze silownik byl na regenetacji i nic nie pomoglo ti potem wymienili pompe i ze tez nic nie pomoglo i ze zostslo tylko wymenic orbitrol.Tez bylem tego zdania bo rzrczywiscie koparka slabo reagowala na korownice. Orbitrol mam starego typu z wejsciem na przewody z dwuch stron. Zakupilem taki sam uzywany. Zalozylem i jest roznica bo lzej sie kreci kietownica i reaguje dosc szybko na kierownice ale za to przy pelnym skrecie lewo lub prawo z pompy z tylnej pokrywki spod sruby tryska olej. Zdjelem wiec ten tylny dekielek i jest tam uszczelka aluminiowa ktora poprostu zostala zmarszczona na wysokosci niektorych otworow do sruby. I teraz moje pytanie co jest tego przyczyna? Czytalem o zaworach przelewowycj i nie wiem czy moj orbitrol go ma bo jest chyba tego starszego typu a na przewodzie od pompy do orbitrola tez nic nie ma.

pietras9911
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 20 Kwi 2016 21:06

Maszyna: Ostrówek k162

Firma: Spawserwis


Reklama

simmet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

cron

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej