12 Kwi 2017 21:47
Witam
Chcialbym wszystkich powitac bo jestem tu nowy.Otoz mam problem z volvo bl71 brakuje mocy, w czasie pracy jak i przejazdow. Maszyna widzi górke szybciej niz ja ,ostatnio byl mechanik i sprawdzal cisnienie na skrzyni i wszystko jest ok.Powiedzial zeby sprawdzic cisnienie na pompie paliwowej tylko niewiemy dokladnie w ktorym miejscu to zrobic .chcialem zrobic stall test ale obrotomierz nie dziala
15 Kwi 2017 19:58
Proponowałbym sprawdzić co jest przyczyną niedziałającego obrotomierza (może to być np. regulator napięcia w alternatorze), ew. zaopatrzyć się w inny sprzęt do pomiaru prędkości obrotowej - np. tachometr laserowy, czy też podłączyć jakiś zewnętrzny obrotomierz (odpowiednio wyskalowany).
Silnik dymi na jakiś kolor przy spadku mocy?
15 Kwi 2017 22:16
Silnik nie dymi ani pod obciążeniem ,ani na biegu jałowym
16 Kwi 2017 09:53
Jak nie dymi nawet przy spadku mocy, to może być oznaką zbyt małej ilości dostarczanego paliwa. Najlepiej byłoby wykonać stall-test i kroplówkę.
18 Kwi 2017 17:19
dzisiaj sprawdzilem przewód który steruje obrotomierzem i jest przejście .Nigdzie nie moge dostac regulatora napiecia do tego alternatora 01182038 lub 11203062 .zmieniona została również pompa paliwowa nic nie pomogło
18 Kwi 2017 21:59
Nie przesadzaj idziesz do pierwszego lepszego sklepu motoryzacyjnego i kupujesz regulator od szmelcwagena.
20 Kwi 2017 00:06
A pompa paliwowa na jaką została wymieniona?
20 Kwi 2017 20:54
pompa paliwowa firmy FDR numer v20524154f
20 Kwi 2017 21:16
Pierwsze słyszę. Google też.
20 Kwi 2017 21:41
z tej firmy
http://www.fdrfuelpump.com/ przywieźli ja chłopaki z serwisu nieautoryzowanego
21 Kwi 2017 21:18
sprawdź ciśnienie zasilania paliwem, jak jest to pompy wtryskowe do sprawdzenia, czasami się zdarzało, że pękała sprężyna na którejś pompie lub może już są ogólnie słabe, na koniec zostaje regulator obrotów.
21 Kwi 2017 21:59
Mógłbyś opisać jak dokładnie sprawdzić ciśnienie zasilania paliwem. Alternator nam wyjety w poniedziałek trafi na warsztach uszkodzone te miedziane kółko co chodzą po nim szczotki od regulatora jak zadziała obrotomierz po regeneracji to wykonam również stalltest
21 Kwi 2017 23:35
Wszystko jest na forum. Poszukaj.
viewtopic.php?f=72&t=25908&hilit=+Pomiar+ciśnienia+paliwa&sid=dd91347c99807dc1592d6e260cbe6291
26 Kwi 2017 20:18
Witam zrobiłem stall test tachometrem laserowym obroty max 4700 a spadek na stall teście 3600 ,tylko coś mi negra bo obrotomierz oryginalny ma obroty do 3 tys a tachometr laserowy pokazuje 4700..Próbowałem zrobić kroplówkę ale po podłączeniu zasysa bankę na paliwo, podłączyłem pod dójcie do pompki paliwowej
26 Kwi 2017 21:06
Kroplówką w tym silnik jest zbędna. A zrobić ją prawidłowo zgodnie z zasadami trudno.
26 Kwi 2017 22:12
Proponuję sprawdzić jeszcze membranę w regulatorze obrotów.Jak będzie pęknięta to objawy będą podobne.
Co do obrotów silnika to powinny wynosić max. 2200-2300.
27 Kwi 2017 19:01
Witam. Czyli robienie kroplowki niema sensu w tym silniku. Może możecie polecić jakiegoś fachowca z Podlaskiego do belki
-- 27 Kwi 2017 18:01 --
Witam. Wczorajszy stall test byl zle wykonany boi nie tu mierzylem tachometrem,a wiec wynik dzisiejszego stall testu
1.Obroty max 2305obr/min
2.test na 4 biegu spadek do 1800obr/min
3 test na 4 biegu plus dodatkowo unoszenie przedniej łyzki spadek do 1486obr/min
27 Kwi 2017 21:53
sprawdź pompy wtryskowe, maszyna kopci?
27 Kwi 2017 22:17
Wyciągnij płetwę ogranicznika dawki i zobacz czy wtedy silnik zyska moc i kopcenie. Ale pierw sprawdź ciśnienie doładowania i mębranę LDA.
27 Kwi 2017 22:45
Kolego CZESCIARZ -
Proszę o podanie nazwy firmy którą reprezentujesz i numeru telefonu pod którym można z tobą porozmawiać... Jak nie wiesz dlaczego to poczytaj regulamin.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.