wibako

Pomoc w kupnie

Miejsce do zadawania pytań typu: "3CX czy 428?"

Moderator: peckiel

Pomoc w kupnie

Postprzez qaaq » 14 Gru 2014 20:57

Marka i model maszyny: Jcb 3cx

Witam przeczytałem kilka postów ale nie znalazłem odpowiedzi na nutrujące mnie pytania jaśli taki temat był już kiedyś to ja go nie znalazłem i proszę o wyrozumiałość. Jestem początkującym i niewiem za dużo w tej dziedinie.
Zamieżam kupić koparko-ładowarkę. Jaką? jcb 3cx chyba był by dobrym wyborem.
Patrząc na allegro taką maszyne z 90 lat można kupić już koło 50tyś i moje pytanie czy koparka w takiej cenie to sprzęt który coś popracuje czy trzeba będzie ją ciągle naprawiać. Zdaje sobie sprawę że to nie jest nowa maszyna ale dysponuje taką gotówką mianowicie do 60tyś. Interesuje mnie również czy koparka z około 95r może mieć 6tyś mth nieznam się na tym ale czy to nie zamało? i jeszcze takie pytanie ile jcb 3cx wytrzyma mth wiem że wytrzymałość to pojęcie względne. Ale z tego roku ile powina mieć mth koparko-ładowarka żeby coś jeszcze posłużyła.
A jak jest z naprawami tych koparko-ładowerek chodzi mi o ceny części eksploatacyjnych które trzeba będzie w dłuższej perspektywie wymienić.
I jescze ostatnie pytanie czy z tymi koparko-ładowarkami jest tak jak z rynkiem samochodów czyli 90% to cafane liczniki?

qaaq
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 14 Gru 2014 20:44

Maszyna: brak

Firma: brak


Reklama

simmet

Pomoc w kupnie

Postprzez krzysiek1234 » 14 Gru 2014 21:56

Witam kolego, kupując koparkę z lat 90 musisz się liczyć z drobnymi naprawami, nie patrz na licznik motogodzin tylko na stan maszyny, ja mam koparkę z 97r licznik mtg. pokazuje 2300 mtg, tylko że przekręcił się już 2 razy. :wink: Części do jcb są w miare tanie, jest duży dostęp do części używanych.

krzysiek1234
Pomocnik operatora

  • Posty: 76
  • Rejestracja: 29 Sie 2010 13:35
  • Miejscowość: Polska
  • Pochwały: 1

Re: Pomoc w kupnie

Postprzez puszek_ZGY » 14 Gru 2014 22:30