wibako

Jaka koparko ładowarkę

Miejsce do zadawania pytań typu: "3CX czy 428?"

Moderator: peckiel

Jaka koparko ładowarkę

Postprzez devito238 » 01 Lis 2015 11:29

Witam proszę o pomoc jaka koparko ładowarkę kupić 2010- 2014

devito238
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 20 Maj 2011 13:29

Reklama

simmet

Jaka koparko ładowarkę

Postprzez MARIO/MECALAC » 01 Lis 2015 11:53

Jaki masz budżet, jakie masz już maszyny ( chodzi mi o markę ) by obniżyć koszty serwisowania. Gdzie masz bliżej do serwisu ?
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


Jaka koparko ładowarkę

Postprzez devito238 » 01 Lis 2015 12:49

Powiem tak pracuje prawie 20 lat jako operator żurawi samojezdnych dźwigi mam w małym palcu ale czas na zmiany, pomyśleć trochę o sobie te pieniądze co zarabiam teraz to zrobię na koparce, Ale nie mam pojęcia jakiej firmy sprzęt kupić i na co przy kupnie zwrócić uwagę,igdzie ja zakupic w Polsce czy ściągać , finansowanie gotówką ok 200tys.brutto.

devito238
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 20 Maj 2011 13:29

Jaka koparko ładowarkę

Postprzez MARIO/MECALAC » 01 Lis 2015 13:04

Możesz pomyśleć o Cat 432E Premier. Dobre maszyny lepsze niż te JCB ECO. Chyba że ci się uda drować JCB 3cx Contractor ale bez ECO. Obie maszyny możesz mieć świetnie wyposażone. Ty będziesz pracował na niej czy kogoś zatrudnisz?
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132