wibako

Poszukuje koparki gasiennicowej. Pomoc z zakupie.

Miejsce do zadawania pytań typu: "3CX czy 428?"

Moderator: peckiel

Poszukuje koparki gasiennicowej. Pomoc z zakupie.

Postprzez element77 » 31 Mar 2016 14:11

Witam,

Planuje zakup koparki gąsiennicowej do pogłębiania i odmulenia stawu. Staw około 1200 m2 tafli wody. Jestem laikiem w temacie koparek. Troszkę poczytałem, ale wiedza praktyczna, a wiadomości z internetu to dwie rożne sprawy. Poszukuje maszyny która będzie na tyle w dobrym stanie że, wykona swoją prace, a potem będę mógł z czystym sumieniem odsprzedać.
Szukam kogoś, kto odpłatnie pomógł by mi w zakupie/ocenie stanu koparki. Oczywiście pokrywam wszelkie koszty związane z ewentualnym dojazdem lub w przypadku Warszawy i okolic zapewnię transport. Znalazłem w internecie takie 3 ogłoszenia, którymi jestem zainteresowany.

http://olx.pl/oferta/syndyk-sprzeda-kop ... 79bbaefc14

http://olx.pl/oferta/koparka-gasienicow ... 79bbaefc14

http://olx.pl/oferta/koparka-gasienicow ... 79bbaefc14

Zainteresowane osoby proszę o kontakt przez forum
Michał. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez MARIO/MECALAC 02 Kwi 2016 14:32, edytowano w sumie 2 razy
Powód: Proszę się zapoznać z Regulaminem Forum. Tu obowiązuje NETYKIETA.

element77
Nowicjusz

  • Posty: 9
  • Rejestracja: 31 Mar 2016 13:57

Maszyna: Nie mam

Firma: Osoba prywatna


Reklama

simmet

Poszukuje koparki gasiennicowej. Pomoc z zakupie.

Postprzez Audrius » 31 Mar 2016 19:06

Jakie Twój staw ma wymiary??

Audrius
Młodszy operator

  • Posty: 142
  • Rejestracja: 02 Mar 2015 21:38
  • Miejscowość: Podlaskie
  • Pochwały: 6

Maszyna: Atlas 1504

Firma: ...


Re: Poszukuje koparki gasiennicowej. Pomoc z zakupie.

Postprzez element77 » 01 Kwi 2016 02:56

Mniej więcej 40x30

element77
Nowicjusz

  • Posty: 9
  • Rejestracja: 31 Mar 2016 13:57

Maszyna: Nie mam

Firma: Osoba prywatna


Poszukuje koparki gasiennicowej. Pomoc z zakupie.

Postprzez Pavlo1 » 01 Kwi 2016 11:46