Moderator: peckiel
Marcindrze
Fachoperator
Maszyna: CAT 428E/2 CAT 432F PREMIER, CAT 301.7d
Firma: MARKOP
Pisak312
Operator
Maszyna: Liebherr 316
Firma: usługi sprzętowe
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Piotr mc 85 napisał(a): poleciłbym 8x6, dlatego że na drodze pali tyle samo co 8x4, możliwie duży silnik (ok. 16L) bo 400 KM będzie palić więcej niż 500, Volvo, MAN i Iveco nie należą do oszczędnych w eksploatacji.
Także napisz coś więcej czego oczkujesz, czy prywatne kursy, czy praca na godziny pod koparką itd. itp.
Seba350
Fachoperator
Marcindrze
Fachoperator
Maszyna: CAT 428E/2 CAT 432F PREMIER, CAT 301.7d
Firma: MARKOP
Seba350 napisał(a):Nie ma takiej opcji by 8x6 paliło tyle samo co 8x4 - może różnica 3-4 l to nie dużo ,ale nie to samo ...
Seba350 napisał(a):Iveco nie należy do oszczędnych?? Ja Cię kolego lubię na tym forum, bo fajny, kumaty,rzeczowy i co najważniejsze nie wirtualny prywaciarz jesteś , ale nie każdy jest alfą i omegą Jak zrobisz actrosem w koło komina z każdego tankowania 35-36l/100km przy ładunku min 20 - max22t to pogadamy o nie oszczędnych ivecach (8x4 mam na myśli)
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
Seba350 napisał(a):mam kierowce który przed przyjsciem do nas na trakkera 8x4 440KM w automacie jeżdził MB 2006r (nie wiem czy to mp2 czy 3 )4141 - MB spalało na podobnej pracy więcej.
Seba350 napisał(a):. Stare Iveca, na pompie, przed cursorem paliły, to fakt, ale też jechały
Seba350 napisał(a): Dlaczego jeżdżąc na legalu kupuje się lekkie podwozie - bo zazwyczaj masa własna takiego auta z dobrą zabudową (czyt. nie Polską) to 14ton czyli ok 18t zostaje ładowności legalnej. Niby 4-5 t tylko więcej jak 6x4 ,ale to spora różnica.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
Seba350 napisał(a):Nie ma 380KM 2007r
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
Marcindrze
Fachoperator
Maszyna: CAT 428E/2 CAT 432F PREMIER, CAT 301.7d
Firma: MARKOP
TRANSKOP81
Fachoperator
Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E
Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE
maniekz napisał(a):W 8x4 to raczej bez różnicy czy półoś czy zwolnica kopie się tak samo według mnie
Seba350 napisał(a):"kopie się" jeśli mamy zawieszenie pneumatyczne - poduchy+mocne stabilizatory nie pozwalają mostą się krzyżować na pusto i stąd przy byle większej nie równości traci przyczepność - ale tak czy siak nie robi to róznicy czy półoś czy zwolnica
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
TRANSKOP81
Fachoperator
Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E
Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
dawidg2
Fachoperator
Maszyna: JCB, Schaeff
Firma: Szukam
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości