wibako

Nowy 3cx Contractor czy Cat 432f2

Miejsce do zadawania pytań typu: "3CX czy 428?"

Moderator: peckiel

Nowy 3cx Contractor czy Cat 432f2

Postprzez mario26011 » 17 Sty 2017 13:35

Jak w temacie. Serwis blisko jeden i drugi , cena podobna, obie wyposażone podobnie. Jcb bez Adblu . Obie od dealerów nowe ale rocznik 2015, obie na joystickach.

mario26011
Młodszy operator

Maszyna: Cat 432f2

Firma: Inko


Reklama

simmet

Nowy 3cx Contractor czy Cat 432f2

Postprzez mario26011 » 18 Sty 2017 22:35

Jeszcze jedna sprawa. Jak wygląda rynek części do cata? Da się kupić poza serwisem coś prócz filtrów?

mario26011
Młodszy operator

Maszyna: Cat 432f2

Firma: Inko


Nowy 3cx Contractor czy Cat 432f2

Postprzez MARIO/MECALAC » 19 Sty 2017 08:42

Klinikamaszyn.pl a serwisuje je mechanior on się zajmuje w 95% tylko catami

Autor postu otrzymał pochwałę
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


Nowy 3cx Contractor czy Cat 432f2

Postprzez mario26011 » 21 Sty 2017 13:19

Co jest panowie, nikt nie porównywał tych maszyn? Nikt nie ma nowego Cata i JCB ?

mario26011
Młodszy operator

Maszyna: Cat 432f2

Firma: Inko


Nowy 3cx Contractor czy Cat 432f2

Postprzez Nazar » 21 Sty 2017 20:42

Trochę mnie dziwi, że udało Ci się znaleźć nowe maszyny z rocznika 2015. To po pierwsze, po drugie - w nowych 3CX, jak i 432 jest AdBlue - dlatego upewnij się co do tego rocznika.
Odnośnie maszyn - w 3CX dżoje masz zintegrowane z fotelami - a to nie każdemu pasuje - podobno zdarzały się przypadki wyłamania przy wychodzeniu z kabiny.
Co do Cata - duży plus na przełącznik zmiany kierunku jazdy w joysticku.

O części bym się nie martwił - w obu przypadkach.