Moderator: peckiel
grubas1058
Młodszy operator
dawidg2
Fachoperator
Maszyna: JCB, Schaeff
Firma: Szukam
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
dzierzan
Fachoperator
Maszyna: JCB 3CX
MB Actros 2635 PK12000
MB Actros 3241
Firma: Transportowa
grubas1058
Młodszy operator
dzierzan
Fachoperator
Maszyna: JCB 3CX
MB Actros 2635 PK12000
MB Actros 3241
Firma: Transportowa
dzierzan napisał(a): Trochę inna kwestia, że ja mam jeszcze HDS za kabiną, a to w terenie działa jak kotwica.
dzierzan napisał(a): Co do kolein to ja jakoś nie mam wielkiego problemu, ale też mam felgi zmienione odpowiednio na oś prowadzącą pod ten rozmiar, dokładnie jakie mają ET nie pamiętam, ale w sklepie powinni Ci doradzić.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
Seba350 napisał(a):13tka w bieżniku jest węższa od 315 - także zabieg bez sensu - 13tki stosuje się by prześwit podnieść - są to większe koła od 315/80r22,5.
Seba350 napisał(a): to standardowe, naczepowe ET120
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Seba350
Fachoperator
cena powala w porównaniu do 385/65. A 445/65, to już w ogóle kosmos.Seba350 napisał(a): 425/65 na przodzie
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości