wibako

Iveco Magirus 232d

Miejsce do zadawania pytań typu: "3CX czy 428?"

Moderator: peckiel

Iveco Magirus 232d

Postprzez Brukarz29 » 27 Sty 2018 22:49

No dobrze a co powiedzie o steyrze warte uwagi jak z cenami częsci i awaryjnością tych samochodów.

Brukarz29
Fizol

  • Posty: 35
  • Rejestracja: 08 Sty 2017 12:34

Maszyna: brak

Firma: Firma prywatna


Reklama

simmet

Iveco Magirus 232d

Postprzez zeppelin zm 15 » 27 Sty 2018 22:57

Jak byś miał kasy z 40 tys to byś już kupił jakiegoś mana do którego nie ma problemu z częściami i są tanie.
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Iveco Magirus 232d

Postprzez Thygerrr » 28 Sty 2018 10:56

Steyr też fajne auto np.te 26s32 mosty są mocne,silniki też ok,gorzej z ramą bo jest delikatna jak na wywrot,widziałem kilka razy jak sie złamał taki steyr,kolega miał wywrotke zrobioną z ciągnika balastowego,auto miało sprzegło hydrokinetyczne tak jak w koparko ladowarce, w teren był zajebisty ale za to miał wir w baku :lol:

Thygerrr
Operator

Maszyna: różne

Firma: Własna


Iveco Magirus 232d

Postprzez mar0002 » 28 Sty 2018 15:48

O Jakiej ładowności potrzebujesz auto?

mar0002
Pomocnik operatora


Iveco Magirus 232d

Postprzez Brukarz29 » 28 Sty 2018 16:07

Tak od 8 do 10 ton żeby można było na niego wrzucić

Brukarz29
Fizol

  • Posty: 35
  • Rejestracja: 08 Sty 2017 12:34

Maszyna: brak

Firma: Firma prywatna


Iveco Magirus 232d

Postprzez Seba350 » 08 Lut 2018 21:26

Auto lepsze od kamaza - a może inaczej - nie gorsze komfortem :) Nie miałem nigdy tego z ryjkiem, ale własnie opisywany tutaj egzemplarz chodzi mi po głowie jako materiał na zabawkę - jest świetnie utrzymany. Kiedyś znalazłem nawet strone internetową jego poprzedniego własciela - na pewno auto nie tyrało - bruki, fraszyny i takie tam lekkie roboty budowlane (jak dobrze pamiętam). Ktoś pisał o częsciach - wkład mostu 30tyś - nowy tak, ale tu się kupuje most cały za 2 tyś i jedzie dalej ... Mostów nie zajedziesz, problemem w starych ivecach (ze względu na lata eksploatacji i niedbalstwo włascieli) były luzy na flanszach do przykręcenia wałow na wałkach wychodzących ze skrzyni rozdzielczej - łapał luz na wieloklinie i luzowało nakrętkę przez to - raz na rok odkręcić wał i dokręcić flansz. Silniki deutz - wiadomo, nie ma co pisać, skrzynia ZF - też nie ma co pisać. Wolał bym to od kamaza, a iveco (stare z deutzem) ale w tradycyjnej budzie - 1000x bardziej niż kamaza, jelcza steyera i Bóg wie co ... Wiem bo miałem pare sztuk.
Fiat-Kobelco FB200.2
Hanomag 55D

Seba350
Fachoperator

  • Posty: 726
  • Rejestracja: 21 Lut 2010 17:31
  • Miejscowość: wlkp
  • Pochwały: 12

Poprzednia Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej