wibako

Koparko ładowarka na własne potrzeby.

Miejsce do zadawania pytań typu: "3CX czy 428?"

Moderator: peckiel

Koparko ładowarka na własne potrzeby.

Postprzez silut » 12 Lip 2020 12:27

Witam do wyburzenia mam dom i budynki gospodarcze. Chcę kupić koparko-ładowarkę ewentualnie młot do kucia żeby był możliwy. Chcę wykonać wszystkie prace z tym związane. Czego powinienem szukać ? Czy ostrówek do 15 tyś będzie odpowiedni? Pewnie nie ma opcji montażu młota. Max co mogę przeznaczyć do 30k. tylko czy warto dokładać i do czego nie znam się dlatego liczę na waszą pomoc i poradę . Mam jeszcze w głowie oferty z jcb cx lub mf 50b/hx jednak ten ostatni już grubo ponad 30k. Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odpowiedzi .

silut
Nowicjusz

  • Posty: 10
  • Rejestracja: 12 Lip 2020 12:20

Maszyna: Brak

Firma: RS-IN AUTOMATION


Reklama

simmet

Re: Koparko ładowarka na własne potrzeby.

Postprzez dawidg2 » 12 Lip 2020 12:37

Sam dobry młot to 20k więc sobie sam odpowiedz.

Po drugie to już było wiele tematów odnośnie kupna maszyny na swoje potrzeby. Wystarczy poczytać i wyciągnąć wnioski.

dawidg2
Fachoperator

  • Posty: 6204
  • Rejestracja: 14 Kwi 2008 20:47
  • Miejscowość: Krzemieniewo
  • Pochwały: 134

Maszyna: JCB, Schaeff

Firma: Szukam


Koparko ładowarka na własne potrzeby.

Postprzez gruszon18 » 12 Lip 2020 16:10

Ostrówka w stanie używalności można kupić za 20 k. Ale zależy jakie masz oczekiwania wobec takiego sprzętu. Tak jak przedmówca wspomniał, dobry młot kosztuje prawie 20k. Maszyny z marki Jcb Case etc to będą maszyny leciwe i znając życie wyeksploatowane. Czy to się będzie do użytku nadawać to już inna sprawa.

Awatar użytkownika
gruszon18
Fachoperator

  • Posty: 704
  • Rejestracja: 26 Cze 2017 16:47
  • Miejscowość: Świdnik
  • Pochwały: 26

Maszyna: Jcb 4cx Super

Firma: Gpk Mełgiew


Re: Koparko ładowarka na własne potrzeby.

Postprzez dawidg2 » 12 Lip 2020 16:21