Strona 1 z 1
Wymiana psaka w silniku DEUTZ F3L1011
Wysłany:
30 Paź 2017 19:49
przez synio77
Witam, przy jakim stanie motogodzin wymienia się pasek rozrządu w silniku DEUTZ F3L1011?
Mam ten silnik w sprężarce Holman H42, a stan motogodzin wynosi 1920 mg. Proszę o pomoc.
Wymiana psaka w silniku DEUTZ F3L1011
Wysłany:
01 Lis 2017 10:35
przez Kamal
3tyś h lub 5lat.
Re: Wymiana psaka w silniku DEUTZ F3L1011
Wysłany:
01 Lis 2017 12:13
przez synio77
Masz może jakieś materiały techniczne na temat wymiany tego paska, jest to trudne? czy każdy mechanik jest go w stanie wymienić? a może trzeba zaprowadzić do kogoś kto robi tylko Deutz.
-- Śro Lis 01, 2017 12:13 pm --
Co się stanie jak pasek pęknie, jest jakieś zabezpieczenie czy silnik się uszkodzi?
Wymiana psaka w silniku DEUTZ F3L1011
Wysłany:
01 Lis 2017 15:43
przez Kamal
W zasadzie każdy. Ale dobrze zrobi ten co ma wiedzę i narzędzia.
Silnik zabezpieczony przed zerwaniem paska. Wyciągają się specjalne śruby na dźwigienkach zaworowych i gną laski popychaczy.
Re: Wymiana psaka w silniku DEUTZ F3L1011
Wysłany:
01 Lis 2017 20:27
przez synio77
zauważyłem że silnik ma oznaczenie "F", F3L 1011F czy to coś zmienia w stosunku do tego co pisałem wcześniej czyli F3L 1011?
Wymiana psaka w silniku DEUTZ F3L1011
Wysłany:
02 Lis 2017 02:24
przez Kamal
Nic. Ten sam pasek ta sama procedura wymiany.