wibako

Case 588 pulpit

Case 588 pulpit

Postprzez szadmok » 10 Kwi 2011 12:22

Marka i model maszyny: Case 588
Rok produkcji: 1997

Witam wszystkich, kupiłem koparkę kołową jak tytule -588 jednak pod prawym joystickiem jest mała tablica z trzema guzikami? U mnie niestety sterczą kable został środkowy a pod piktogramem zająca i żółwia nic. W związku z tym mam pytanie czy tam powinny być kontrolki czy guziki? co robi ten środkowy? i czy ktoś może zajrzeć do swojej maszyny i podać numeri kabli co do którego pstryczka (przy zwarciu niektórych słychać przekaźnik). Koparka jeździ nic dziwnego się nie dzieje - może to wersja 1-biegowa? - było coś takiego? Z góry dzięki, szukałem instrukcji ale do Case 588 to niestety dramat. Pozdrawiam

szadmok
Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 23 Lut 2011 18:02
  • Miejscowość: 14

Reklama

simmet

Re: Case 588 pulpit

Postprzez serwisantcase » 10 Kwi 2011 22:26

W miejscach tych powinny być żarówki bodajże 5w informujące operatora czy ma włączoną opcje żółw czy zając, a środkowy przycisk służy do ich przełączania...ps.gdzieś miałem DTR do tej maszyny
Serwis,części....wujek dobra rada.

serwisantcase
Fizol

  • Posty: 28
  • Rejestracja: 08 Kwi 2011 18:40

Maszyna: CASE


Re: Case 588 pulpit

Postprzez szadmok » 11 Kwi 2011 17:52

Dzięki za pomoc, czyli po zapaleniu powinien być żółw a potem środkowym guzikiem (jest to wł. chwilowy) zmieniam? W tablicy rozdzielczej głównej nie było żarówek pod żółwiem i zającem czy może to być wersja bez tej opcji czy raczej wydłubane? Pozdrawiam

szadmok
Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 23 Lut 2011 18:02
  • Miejscowość: 14

Re: Case 588 pulpit

Postprzez serwisantcase » 11 Kwi 2011 22:50

napisz mi nr. seryjny maszyny
Serwis,części....wujek dobra rada.

serwisantcase
Fizol

  • Posty: 28
  • Rejestracja: 08 Kwi 2011 18:40

Maszyna: CASE


Re: Case 588 pulpit

Postprzez szadmok » 12 Kwi 2011 18:45

Nr koparki to: CGG0213556. Pozdrawiam

szadmok
Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 23 Lut 2011 18:02
  • Miejscowość: 14

Re: Case 588 pulpit

Postprzez jacek j » 13 Kwi 2011 21:02

Klawisz służy do zmiany biegu pomiędzy terenowym żółwiem a szosowym zającem.Bieg zmieniasz z wciśniętym hamulcem.Jak chcesz uruchomić te dwie kontrolki sygnalizacyjne to podważ sobie ten cały panelik z przyciskiem i kontrolkami a wszystko stanie się jasne.We wszystkich 588 kołowych występowały takie właśnie paneliki zmiany biegów.
NAPRAWA SPRZĘTU CASE NEW HOLLAND
Projektowanie montaż instalacji hydrauliki siłowej.

Awatar użytkownika
jacek j
Fachoperator

  • Posty: 610
  • Rejestracja: 03 Lis 2007 09:46
  • Miejscowość: centralna polska
  • Pochwały: 22

Maszyna: CASE NEW HOLLAND

Firma: Firma


Re: Case 588 pulpit

Postprzez szadmok » 14 Kwi 2011 19:01

Dzięki wielkie za podpowiedź, kontrolki i przełącznik już udało mi się podłączyć, nie mogłem zmienić biegu(mimo podania dodatkowej masy na przekaźnik - kontrolki się zmieniały biegi nie) nie wiedziałem o hamulcu a u mnie nie działają światła stop. Pewnie ma to związek. Proszę o ew. sugestie jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

szadmok
Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 23 Lut 2011 18:02
  • Miejscowość: 14

Re: Case 588 pulpit

Postprzez serwisantcase » 15 Kwi 2011 22:56

Gdybyś nadal nie potrafił zmienić biegu to sprawdź czy masz ładowanie na alternatorze miernikiem lub prędzej czy obraca się zębatka w liczniku motogodzin
Serwis,części....wujek dobra rada.

serwisantcase
Fizol

  • Posty: 28
  • Rejestracja: 08 Kwi 2011 18:40

Maszyna: CASE


Case 588 pulpit

Postprzez mechanior » 30 Kwi 2011 00:42

bez ładowania, za którymś razem by pewnie nie zapalił... i to raczej szybko, najwyżej po kilku godzinach pracy...
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: Case 588 pulpit

Postprzez szadmok » 12 Maj 2011 16:32

Serdeczne dzięki za podpowiedzi to fajne, że ludziska bezinteresownie sobie pomagają, Dzięki zwłaszcza Jackowi za fachową poradę. Okazało się, że czujnik ciśnienia w ukł. ham. (między kabiną a ramieniem nie przesyłał masy 5 min. regulacji i po bólu). Jeszcze raz pozdrawiam!

szadmok
Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 23 Lut 2011 18:02
  • Miejscowość: 14

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej