przez mechanior » 17 Lip 2011 22:44
regulacja dawki powinna być z tyłu na obudowie ale radzę nie ruszać, można narobić dziadostwa, to nie maluch, tutaj nie ma regulacji na słuch czy na czuja, diesel wymaga precyzji i odpowiedniego sprzętu
jeśli oddajesz pompę do wykwalifikowanego warsztatu to na podstawie jej numeru seryjnego, z katalogu ustalą jak ma być ustawiona i w jaki sposób ustala się moment dawki czyli czy ma być zablokowana i w jakiej pozycji
Lucas jest popularną firmą (teraz DELPHI-LUCAS) i nie ma problemu z naprawą tych pomp ale nie wszystkie warsztaty się na tym znają jednakowo dobrze, jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedniego warsztatu to zapytaj specjalistów na tym forum
Jacek na pewno zna jakąś zaufaną firmę, ja też mam taką i przyjmuję wszelakie pompy wtryskowe do naprawy...
jednego nie mogę obiecać: że będzie tanio... bo albo tanio, albo dobrze....
koło pompy montowane na stożku można łatwo zdemontować w następujący sposób: po odkręceniu centralnej nakrętki i śrub mocujących pompę do obudowy rozrządu wyciągamy pompę opierając ją kołem o obudowę rozrządu, dalej nie wyjdzie więc delikatnie uderzamy miękkim młotkiem w poluzowaną nakrętkę centralną (nakrętka ma być nakręcona tyle by nie uszkodzić gwintu wałka młotkiem), należy zadbać by koło nie przestawiło się na zębach bo grozi to demontażem rozrządu i ponownym ustawianiem wszystkiego na znaki, trzeba też zwrócić uwagę na klin, bywa że jest luźny i może spaść do miski olejowej...
mechanior
Fachoperator
- Posty: 20878
- Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
- Miejscowość: Śląsk
- Pochwały: 868
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher