Strona 1 z 1

Brak paliwa na wtryskach 580SR

PostWysłany: 16 Wrz 2011 21:46
przez marmaz4663
Marka i model maszyny: CASE 580 SR
Rok produkcji: 2008

WITAM. DZISIAJ PODCZAS PRACY MASZYNA ZACZĘŁA SŁABNĄĆ I CAŁKIEM ZGASŁA.TERAZ NIE MOŻEMY JEJ ODPALIĆ. PRÓBOWALIŚMY ODPOWIETRZAĆ. PALIWO PRZECHODZI DO ŚRODKOWYCH WTRYSKÓW A NA ZEWNĘTRZNE, NIE. POLUZOWALIŚMY TEŻ PRZEWODY NA POMPIE, PRZEZ CZĘŚĆ PRZEWODÓW PRZECHODZI PALIWO, A PRZEZ CZĘŚĆ, NIE .FILTR PALIWOWY WYMIENIONY ZARAZ PO AWARII. PODEJRZEWAMY POMPĘ, ALE PO OKOŁO 2500 MTG??? JESTEŚCIE W STANIE COŚ POMÓC???

Brak paliwa na wtryskach 580SR

PostWysłany: 17 Wrz 2011 22:19
przez fizol89
Mój kolega też tak miał taki problem to koleszka serwisu podczas odpalania maszyny psiknął samostartu i było dobrze

Brak paliwa na wtryskach 580SR

PostWysłany: 18 Wrz 2011 01:33
przez mechanior
pompa nie osiąga ciśnienia które pozwala na uruchomienie wtrysków lub system "nie widzi" tego ciśnienia
CR posiada czujniki ciśnienia i nie pozwoli wtryskiwać paliwa nawet gdy ono dociera do wtrysków jeśli ciśnienie nie osiągnie odpowiedniego poziomu lub jest uszkodzony jego czujnik, brak ciśnienia może być spowodowany zapowietrzeniem systemu, zanieczyszczeniem filtrów, brakiem paliwa, zatkaniem przewodów, uszkodzeniem pompy wstępnej, pompy wysokiego ciśnienia, nieszczelnością listwy CR, uszkodzeniem zaworu listwy CR, uszkodzeniem któregoś wtrysku powodującym ucieczkę paliwa na przelew do zbiornika i spadek ciśnienia w układzie
samostart pozwala osiągnąć wyższe obroty silnika niż rozrusznikiem i w efekcie wyższe ciśnienie i start silnika
większość układów nie pozwala na odpalenie (wtryśnięcie paliwa przez elektrycznie sterowane wtryskiwacze) gdy obroty rozrusznika są zbyt małe, napięcie w układzie elektrycznym spadnie poniżej określonego progu (ok 10-11 V) lub nie zostanie osiągnięte wstępne ciśnienie na listwie CR (ok 300-400 bar), to samo dotyczy podciśnienia/nadciśnienia w kolektorze (zanieczyszczony filtr lub awaria czujnika) lub fałszywych sygnałów z innych czujników (np czujnika obrotów wału)...

Brak paliwa na wtryskach 580SR

PostWysłany: 18 Wrz 2011 08:18
przez ygrek1977
Czy masz kolego oprócz pompki zębatej jakąś inną pompkę podającą paliwo na linii paliwowej i czy palą Ci się jakieś błędy od silnika?
I czy jest to silnik common rail?

Re: Brak paliwa na wtryskach 580SR

PostWysłany: 18 Wrz 2011 11:27
przez marmaz4663
MÓJ ZNAJOMY MECHANIK PO OGLĘDZINACH, RADZI WYCIĄGNĄĆ POMPĘ I ZAWIEŻĆ DO SPRAWDZENIA.PODEJRZEWA AWARIĘ POMPY.DLA NIEGO PODEJRZANY JEST BRAK PALIWA NA DWÓCH ZEWNĘTRZNY WTRYSKACH I CZĘŚCIOWA NA WYJSCIU Z POMPY,ORAZ SĄCZENIE ZAMIAST ROZPRYSKU PALIWA NA POMPIE I WTRYSKACH.

Brak paliwa na wtryskach 580SR

PostWysłany: 18 Wrz 2011 11:34
przez mechanior
WYŁĄCZ CAPS LOCKA!!

jeśli to nie silnik CR (nie wiem czemu się zasugerowałem) to rzeczywiście problemem może być pompa wtryskowa
ile przewodów wychodzi z pompy ? jakieś zdjęcie byś zamieścił, to ułatwi nam identyfikację systemu i udzielenie poprawnych porad...

Re: Brak paliwa na wtryskach 580SR

PostWysłany: 18 Wrz 2011 21:28
przez marmaz4663
WITAM.NIE MOGĘ SIĘ TUTAJ ODNALEŻĆ.RYSUNKI POMPY WYSŁAŁEM NA FIRMOWEGO EMALIA.ingo@herma.pl
DZIĘKI ZA ODZEW.

Brak paliwa na wtryskach 580SR

PostWysłany: 20 Wrz 2011 22:29
przez mechanior
kolego wyślij jeszcze raz te zdjęcia czy rysunki... dostajemy dziennie po kilkadziesiąt majli i nie mogę tego odnaleźć...
zatytułuj CASE 580 SR

Brak paliwa na wtryskach 580SR

PostWysłany: 12 Lis 2011 21:24
przez Brave88
case 580 sr2 z 2008r nie jest na CR zwykła pompa VP i to pewnie w niej leży przyczyna możesz jeszcze sprawdzić czy ta ręczna pompka podaje paliwo do pompy VP bo moze tu jest problem ze do pompy dochodzi za mało paliwa