wibako

580G zmiennik?

580G zmiennik?

Postprzez case580g » 19 Gru 2011 20:38

Marka i model maszyny: Case 580 G
Rok produkcji: 90

Dzień Dobry! Jestem początkujący to przywitałem się tako jako. Mam problem z jazdą w kop.ładowarce case 580g słaba jazda do przodu i do tyłu tzn. lezie jak żółw na pełnych obrotach brak jakiegokolwiek zrywu. Rok temu była słaba jazda do przodu i tyłu ale był inny objaw smierdzący olej i czarny, teraz tego nie odczuwam czy to może być zmienik ?. Dodam że ciśnienie w skrzynce jest ok.9 w przód i tył czy tyle wystarczy?

Czy zgodzicie się z tą opinią a może się mylę. Proszę o porady?
Czy można sprawdzić na sto % że to zmiennik bez rozbierania

Proszę o pomoc!!!

case580g
Nowicjusz

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 19 Gru 2011 20:02

Maszyna: Case 580G


Reklama

simmet

580G zmiennik?

Postprzez volvina1234 » 20 Gru 2011 21:58

Słaba jazda, zużyte uszczelnienia koszy sprzęgłowych,tarcze cierne,pompa oleju skrzyni,zawór kierunku przód-tył.

volvina1234
Fizol

  • Posty: 21
  • Rejestracja: 06 Lis 2011 20:45
  • Miejscowość: Centralna polska

Maszyna: volvo Bl71,komatsu pc210


Re: 580G zmiennik?

Postprzez case580g » 22 Gru 2011 18:36

volvina1234 napisał(a):Słaba jazda, zużyte uszczelnienia koszy sprzęgłowych,tarcze cierne,pompa oleju skrzyni,zawór kierunku przód-tył.


To wszystko mam zrobione, skrzynka i zawór po regeneracji,ciśnienie w skrzynce mam 9bar do przodu jak i do tyłu (jazda do przodu jak i do tyłu marna na równym nic nie mówiąc o jakimś lekkim wzniesieniu) zmienik po regeneracji.

Czy wystarczające jest ciśnienie?
Jak sprawdzić samemu czy zmienik jest OK?

Dodam że silnik nie odczuwa a koparka staje. Proszę o porade

case580g
Nowicjusz

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 19 Gru 2011 20:02

Maszyna: Case 580G


580G zmiennik?

Postprzez mechanior » 22 Gru 2011 19:43

zmiennik po regeneracji? co to znaczy? kto robił regenerację, masz wydruk krzywej momentu?
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher