wibako

case 580g 1985r.

case 580g 1985r.

Postprzez andrzejz » 09 Mar 2008 14:33

Mam pytanie do znawców tematu. Silnik po remoncie, nowy wał, panewki, tłoki, pierscienie, zrobiona głowica, zrobiona pompa wtryskowa, nowe wtryski. Po nagrzaniu silnik ładnie pracuje, równo ale po właczeniu jazdy nie moze wejśc na pełne obroty, nie ma mocy. przy temp. ok. 0*C nie odpali bez swiecy płomieniowej. mam prośbe jezeli ktoś miał taki problem i uporał sie z nim lub może cos doradzić bardzo prosze o pomoc. :cry:



z góry dziękuje pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez andrzejz 15 Lut 2009 14:11, edytowano w sumie 2 razy

andrzejz
Pomocnik operatora

  • Posty: 67
  • Rejestracja: 17 Lut 2007 20:35
  • Miejscowość: z pod tarnowa
  • Pochwały: 2

Reklama

simmet

Postprzez jacek j » 09 Mar 2008 14:59

Kilka rzeczy: słaba wstępna pompka paliwa , zapchany filtr paliwa bądź powietrze w układzie paliwa, zbyt późny wtrysk paliwa lub źle ustawiona dawka paliwa na pompie.
Ostatnio edytowany przez jacek j, 15 Lut 2009 14:12, edytowano w sumie 1 raz
NAPRAWA SPRZĘTU CASE NEW HOLLAND
Projektowanie montaż instalacji hydrauliki siłowej.

Awatar użytkownika
jacek j
Fachoperator

  • Posty: 610
  • Rejestracja: 03 Lis 2007 09:46
  • Miejscowość: centralna polska
  • Pochwały: 22

Maszyna: CASE NEW HOLLAND

Firma: Firma


Postprzez andrzejz » 09 Mar 2008 15:15

bardzo dziekuje za zainteresowanie

wszystkie opcje odpadają oprócz źle ustawionej dawki paliwa na pompie, problem jest jednak w tym ze nie wiem jak to sie ustawia???
Ostatnio edytowany przez andrzejz, 15 Lut 2009 14:12, edytowano w sumie 1 raz

andrzejz
Pomocnik operatora

  • Posty: 67
  • Rejestracja: 17 Lut 2007 20:35
  • Miejscowość: z pod tarnowa
  • Pochwały: 2

Postprzez Hipo » 09 Mar 2008 18:46

Dawke ustawia pompiarz na maszynie, nie robi się tego na oko. Poza tym napewno wszystko jest OK z wtryskami? moze maja złe ciśnienie ustawione. Generalnie na wtryski wskazuje problem z rozruchem. Bo jesli dawka bedzie mała a wszystko jest OK reszte to ma zapalić.

Awatar użytkownika
Hipo
Fachoperator

  • Posty: 922
  • Rejestracja: 18 Kwi 2007 21:05
  • Miejscowość: Jarosław
  • Pochwały: 9

Maszyna: 3CX Contractor '08
4CX Sitemaster '07
8030 ZTS '06

Firma: ..,,__--(::) - -__,,..


Postprzez andrzejz » 09 Mar 2008 19:43

moze ktos wie jakie powinno byc cisnienie wtrysku w instrukcji(po niemiecku) tego nie ma, ja ustawiłem 190 atmosfer i nie wiem czy to nie za duze??????


dziekuje za zainteresowanie

andrzejz
Pomocnik operatora

  • Posty: 67
  • Rejestracja: 17 Lut 2007 20:35
  • Miejscowość: z pod tarnowa
  • Pochwały: 2

Postprzez jacek j » 09 Mar 2008 20:18

Jeśli masz cummisa to 120 bar, a jak deywida browna to niewiem.
NAPRAWA SPRZĘTU CASE NEW HOLLAND
Projektowanie montaż instalacji hydrauliki siłowej.

Awatar użytkownika
jacek j
Fachoperator

  • Posty: 610
  • Rejestracja: 03 Lis 2007 09:46
  • Miejscowość: centralna polska
  • Pochwały: 22

Maszyna: CASE NEW HOLLAND

Firma: Firma


Postprzez andrzejz » 09 Mar 2008 20:32

to jest silnik david brown i byc moze 190 barów to za dużo spróbuje zadzwonić jeszcze do serwisu moze cos poradza


dziekuje za podpowiedzi

bo ten case 580g to jeszcze niezła maszynka tylko ten silnik mógłby byc mocniejszy

andrzejz
Pomocnik operatora

  • Posty: 67
  • Rejestracja: 17 Lut 2007 20:35
  • Miejscowość: z pod tarnowa
  • Pochwały: 2

Postprzez Hipo » 09 Mar 2008 21:09

Perkinsy turbo chodzą na 220bar coniektóre wiec tutaj jesli masz turbo bedzie podobnie.

Awatar użytkownika
Hipo
Fachoperator

  • Posty: 922
  • Rejestracja: 18 Kwi 2007 21:05
  • Miejscowość: Jarosław
  • Pochwały: 9

Maszyna: 3CX Contractor '08
4CX Sitemaster '07
8030 ZTS '06

Firma: ..,,__--(::) - -__,,..


Postprzez andrzejz » 09 Mar 2008 21:17

to jest silnik wolnossący i raczej stara konstrukcja to być może 190 barów to za dużo. Pozdrawiam.

andrzejz
Pomocnik operatora

  • Posty: 67
  • Rejestracja: 17 Lut 2007 20:35
  • Miejscowość: z pod tarnowa
  • Pochwały: 2

Postprzez Hipo » 09 Mar 2008 21:40

W takim razie coś bliżej 160-170 bar

Awatar użytkownika
Hipo
Fachoperator

  • Posty: 922
  • Rejestracja: 18 Kwi 2007 21:05
  • Miejscowość: Jarosław
  • Pochwały: 9

Maszyna: 3CX Contractor '08
4CX Sitemaster '07
8030 ZTS '06

Firma: ..,,__--(::) - -__,,..


Postprzez andrzejp » 10 Mar 2008 07:43

też mam DAVID BROWN i jak go rozbierałem to miał na dwóch cylindrach 140 a na dwóch pozostrałych 150 i 160, po remoncie ustawiłem 140.

andrzejp
Nowicjusz

  • Posty: 9
  • Rejestracja: 13 Maj 2007 21:18
  • Miejscowość: małopolska

Postprzez ir-kop » 08 Lut 2009 10:43

Kolego ja woziłem wtryski do naprawy do warsztatu tam mieli dokumentację i ustawili na 130 , powiedzieli żetak ma być byłem przy tym. Koparkę mam taką samą case 580G z silnikiem dawid brown AD4/55.Jeżdzę już 1.5 roku i wszystko gra.

Awatar użytkownika
ir-kop
Pomocnik operatora

  • Posty: 59
  • Rejestracja: 12 Paź 2008 09:03
  • Miejscowość: lublin

Maszyna: Case 580G , 580 SK


Postprzez BOLO » 11 Lut 2009 18:32

Sprawdź filtr paliwa, kolejność rurek z pompy do wtryskiwaczy, źle ustawiony luz zaworowy, kolejnosc zaplonu
Ostatnio edytowany przez BOLO, 15 Lut 2009 14:14, edytowano w sumie 1 raz

BOLO
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 08 Lut 2009 18:08
  • Miejscowość: pleszew

Postprzez andrzejz » 15 Lut 2009 13:06

Panowie, dziękuję za zainteresowanie się moim problemem i za cenne rady.
Wszystko jest już jasne. Firma AGROMAJ z miejscowości Czerwonak koło Poznania po prostu spartaczyła robotę. Około cztery lata temu powierzyłem im silnik do remontu i oto jaką odstawili fuszerkę:

-nieosiowo do wału korbowego ustawiona obudowa napędu rozrządu (trzykrotna wymiana simeringu zanim kapnąłem się o co chodzi)
-nie zrobione osiowanie gniazd czopów głównych (pęknięcie wału korbowego)
-żle zrobiony szlif wału, nie zachowane promienie (skutek jak wyżej)
-niedokładnie wykonany szlif cylindrów, (branie oleju)
-zamontowana grubsza o 0,5 mm od oryginalnej uszczelka pod głowicę
-założone po dwie podkładki pod wtryskiwacze
-zamontowane nieodpowiednie [od silnika turbo] tłoki [głębsze komory spalania]
(tak "WYREMONTOWANY" silnik nie mógł dobrze palić ani mieć odpowiedniej mocy)
-niedokładny montaż (silnik mokry w każdym z możliwych miejsc)
-na koniec bez uzgodnienia ze mną wymalowali [opaprali] silnik żółtą olejną farbą (dzień mycia rozpuszczalnikiem nitro)

Moje straty spowodowane ich partactwem wyniosły ok. 30 - 40 tyś.zł.

W związku z tym proponuję żeby pisać na FORUM o takich nierzetelnych Firmach.
Ja nie kupię u nich już nawet najzwyklejszej śrubki i nikomu nie poleciłbym tej Firmy.

Wystrzegajcie się takich.

POZDRAWIAM
Ostatnio edytowany przez andrzejz, 15 Lut 2009 14:16, edytowano w sumie 1 raz

andrzejz
Pomocnik operatora

  • Posty: 67
  • Rejestracja: 17 Lut 2007 20:35
  • Miejscowość: z pod tarnowa
  • Pochwały: 2

Re: case 580g 1985r.

Postprzez witoldb21 » 04 Sty 2023 20:13

Witam Jeśli możesz napisz czy silnik wymieniłeś na inny czy ten naprawiałeś ? Jak on teraz odpala ? Co wymieniałeś z części ?Pozdrawiam W

witoldb21
Nowicjusz

  • Posty: 12
  • Rejestracja: 22 Paź 2008 13:06
  • Miejscowość: aus mazury

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej