15 Lip 2016 14:18
Witam zjezdzajac z budowy zauważyłem, że w czasie jazdy na wprost cały czas obracam kierownica żeby utrzymać kierunek jazdy. Po dojezdzie na baze zacząłem kręcić kierownicą gdy koła dochodzą do maksymalnego skrętu kierownica nadal sie obraca stąd moje pytanie bo nie wiem od czego zacząc. Czy to siłownik który steruje drążkami kierowniczymi przepuszcza w sobie olej czy jednak odrazu brać sie do przekładni czy moze jeszcze coś innego ?
15 Lip 2016 15:07
Jeśli masz orbitrol to najprawdopodobniej w nim leży problem.
16 Lip 2016 18:50
motorist napisał(a):Czy to siłownik który steruje drążkami kierowniczymi przepuszcza w sobie olej czy jednak odrazu brać sie do przekładni czy moze jeszcze coś innego ?
Ja tak miałem. Wymiana uszczelnień siłownika i po problemie.
20 Lip 2016 22:32
Chyba większość ma ten problem... Trzeba w sumie kierować cały czas aby jechać prosto, wszystkie koparko ładowarki z jakimi miałem do czynienia, miały ten problem w większym lub mniejszym stopniu. Po dokręceniu do końca można dalej kręcić ale czuć wyraźny opór...
12 Sie 2016 16:35
Kubacki dziękuję to był uszczelniacz na szczescie... koszt naprawy zamknął sie w 100 zł
15 Sie 2016 17:26
Miałem tak samo.Winą był siłownik. Wystarczyło go uszczelnić.Dość częsta usterka.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.