Strona 1 z 1

Nie działa obrotomierz. Case 580sk

PostWysłany: 23 Paź 2016 21:12
przez szymon86_22
Witam co może być ze obrotomierz nie działa w. Case 580 sk

CASE 580 SK Brak jazdy po dłuższym postoju

PostWysłany: 23 Paź 2016 21:27
przez zeppelin zm 15
Poziom oleju w zmienniku sprawdzony ? Wymieniony ?

Re: CASE 580 SK Brak jazdy po dłuższym postoju

PostWysłany: 24 Paź 2016 10:01
przez szymon86_22
Właśnie nie wiem jak to jest czy olej w zmienniku jest ten sam co w skrzyni i moście czy jest jakiś inny zbiornik ? Bo patrząc na miarkę która znajduje się za siedzeniem pod tą okrągłą zaślepką to jest go tam mało.

CASE 580 SK Brak jazdy po dłuższym postoju

PostWysłany: 24 Paź 2016 18:16
przez zeppelin zm 15
Nie wiem gdzie się sprawdza u ciebie olej . Jaki olej tam masz ? Śmierdzi jak hipol czy ma kolor czerwony? W zmienniku powinien być czerwony czyli ATF .

Re: CASE 580 SK Brak jazdy po dłuższym postoju

PostWysłany: 24 Paź 2016 19:34
przez szymon86_22
Witam ponownie, na miarce olej jest czerwony czyli wychodziło by że ATF , tak też gadał sprzedający że ATF, ale ludzie piszą że w case nie może być tam ATF . Ale ja bym się jeszcze chciał dowiedzieć czy w skrzyni moście i zmienniku jest ten sam olej. Proszę o wypowiedź użytkownika takiej koparki.

CASE 580 SK Brak jazdy po dłuższym postoju

PostWysłany: 24 Paź 2016 20:54
przez zeppelin zm 15
A patrzyłeś w okolice silnika przy kabinie nie ma jakieś miarki?

Re: CASE 580 SK Brak jazdy po dłuższym postoju

PostWysłany: 25 Paź 2016 12:21
przez szymon86_22
patrzyłem, tam jest tylko paliwo i zbiornik oleju hydraulicznego.

CASE 580 SK Brak jazdy po dłuższym postoju

PostWysłany: 26 Paź 2016 20:41
przez puszek_ZGY
Wypadałoby się przyjrzeć zaworowi sterującemu na skrzyni na okoliczności zanieczyszczenia. A najlepiej to wymień olej + filtr i sprawdź sitko na okoliczność opiłków, oczywiście nie zapominając o zaworze sterującym ;)

W starszych JCB jak dobrze kojarzę, producent również sugerował ATF. Swoją droga jest to dość rzadki olej, kompromisem mógłbyś zastosować olej ze specyfikacją SAE 10W30 bądź SAE 30, pogniewać się nie powinna ;)

Przedrostkami STOU bądź UTTO się nie przejmuj, pierwszy to olej wielosystemowy silnikowo-hydrauliczno-przekładniowy a drugi to hydrauliczno-przekładniowy.