wibako

Uszczelka głowicy case D179

Uszczelka głowicy case D179

Postprzez jackson » 30 Mar 2018 08:27

Witam pacjent case ih3220
Ma ktoś doświadczenie z w/w modelem silnika
Problem był z ciśnieniem w układzie chłodzenia tzn było za duże. Ściągnąłem głowice,
Po uszczelce nie widać jednoznacznie gdzie by to ciśnienie szło do płaszcza wodnego (jest takie moze 50% ze na 3 cylindrze)

Teraz pytanie do doświadczonych
1 Pękały głowice w tych silnikach ?(silnik nie umęczony, tuleje jak nowe-widoczne oryginalne ślady po honowaniu , oryginalna uszczelka głowicy)
2 Muszę wyciągnąć tera tuleje i wymienić pod nimi oringi ? (wałem nie obracałem po ściągnięciu głowicy)

-- Pią Mar 30, 2018 7:27 am --

Nikt nic nie chce podpowiedzieć :cry:
Otóż nie pękały głowic tylko tulejki miedziane pod wtryskiem się rozszczelnią i pcha ciśnienie do płaszcza wodnego
Maszyna zrobiona .Ma ktoś sprzęt do wyciągania tego na silniku bez ściągania głowicy?
Pozdrawiam
Wszystko się da naprawić, tylko w zależności jakim sposobem i jakimi kosztami

jackson
Fizol

  • Posty: 26
  • Rejestracja: 21 Lis 2011 23:51
  • Miejscowość: podkarpackie
  • Pochwały: 4

Maszyna: JCB :)


Reklama

simmet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej