wibako

Case 695 super R - problem z blokadą skrętu tylnej osi

Case 695 super R - problem z blokadą skrętu tylnej osi

Postprzez Szajbus_szef » 17 Paź 2019 06:56

Marka i model maszyny: Case 695 sr
Rok produkcji: 2008

Witam
Mam problem z case'm. Po odblokowaniu skrętu tylnej osi kontrolka na desce mruga - skręcam w prawo, w lewo, zapala się i skręt tylnej osi działa - OK.
Natomiast gdy chcę wyłączyć skręt tylnej osi aby skręcała tylko oś przednia to mogę to zrobić w dowolnej pozycji kół. Po przełączeniu kontrolka od razu się zapala nawet gdy tylne koła są skręcone do oporu w prawo lub lewo. Aby maszyna jeździła prosto muszę wychylić się z kabiny, sprawdzić położenie tylnych kół o zablokować je możliwie na prosto i dopiero wyłączyć skręt tylnej osi.

Był uszkodzony czujnik skrętu na przedniej osi - wymieniłem i nic nie pomogło.
Trzeba to w jakiś sposób skalibrować?

Pozdrawiam

Szajbus_szef
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 17 Paź 2019 06:48

Maszyna: Case 695 super r

Firma: Serwis wózków widłowych


Reklama

simmet

Case 695 super R - problem z blokadą skrętu tylnej osi

Postprzez Szogun666 » 18 Paź 2019 19:59

Kolego skręt kół należy zmienić przełącznikiem a później przekręcić kilka razy kierownica w prawo lub lewo. można to też zrobić podczas jazdy- tyle tylko że nie można zbyt szybko jechać- podczas zbyt szybkiej jazdy skręty się nie zmienią.

Szogun666
Młodszy operator

Maszyna: Case 695SM


Case 695 super R - problem z blokadą skrętu tylnej osi

Postprzez lszkup » 18 Paź 2019 20:36

Albo usterka czujnika tylnego (cały czas "widzi" coś metalowego), albo uszkodzona wiązka. Za blokowanie tylnych kół odpowiada czujnik tylny. Sprawdź czy dioda na nim się świeci (powinna się zaświecić jak czujnik zobaczy coś metalowego. Zobacz czy nie jest zabrudzony jakimś metalicznym pyłem albo opiłkami.

lszkup
Nowicjusz

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 29 Sie 2010 12:54
  • Miejscowość: Wilkowice
  • Pochwały: 1

Re: Case 695 super R - problem z blokadą skrętu tylnej osi

Postprzez Szajbus_szef » 22 Paź 2019 06:13

lszkup napisał(a):Albo usterka czujnika tylnego (cały czas "widzi" coś metalowego), albo uszkodzona wiązka. Za blokowanie tylnych kół odpowiada czujnik tylny. Sprawdź czy dioda na nim się świeci (powinna się zaświecić jak czujnik zobaczy coś metalowego. Zobacz czy nie jest zabrudzony jakimś metalicznym pyłem albo opiłkami.


No właśnie na tym polega problem ze czujniki oba są sprawne, zaświecają się przy talerzyku, złącza przy czujnikach czyste.

Wiem że nomralnie dioda miga i trzeba pokręcić kierownicą aż tył ustawi się na prosto i wtedy go blokuje. Problem w tym że u mnie blokuje go w dowolnej pozycji np. podczas skrętu w prawo lub lewo. W konsekwencji tego chłopaki wydzierają mi nowe opony a maszyna jedzie po skosie

Szajbus_szef
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 17 Paź 2019 06:48

Maszyna: Case 695 super r

Firma: Serwis wózków widłowych


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

cron

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej