Witam. Wprawdzie pracuje na skrzyni POWER SHUTTLE ale wersja na joystickach rocznik 2019. Wrazenia z jazdy po drogach takie sobie , jest dosc glosno no i polozenie dzwigni od zmiany biegow powoduje iz bardzo trzeba sie przechylic przy zmianach biegow co nie jest zbyt wygodne no i bezpieczne zwlaszcza podczas jazdy po nierownych i waskich drogach. W POWER SHIFCIE pewnie bedzie wygodniej . oswietlenie drogowe bardzo slabe wiec jada noca czasem podnosi cisnienie
. Bardzo denerwuje brak jakiejkolwiek konrolki na wrost na desce rozdzielczej ciagle trzeba sie ogladac na bok aby sprawdzic cokolwiek. Fotel GRAMMER dosc wygodny tylko za mala regulacja oparcia tylnego. Bardzo malo miejsca na nogi przy obracaniu fotela, a zbyt wysoki nie jestem 173 cm. Maszyna dosc szybka da sie osiagnac ponad 40 km/h. ale spalanie wtedy zabija
Bardzo ciezko chodzi dzwignia od kierunkowskazow i zmiany swiatel czesto przy wlaczaniu kierunkowskazu zmieni sie swiatla na dlugie tak samo przy wlaczaniu wycieraczki ale da sie przyzwyczaic . Mocy przy kopaniu nie brakuje ale przy spychaniu juz jest gorzej, kola traca przyczepnosc a lyzka ma jakby tendencje do nurkowania jednoczesnie unoszac przod przez co brak sterownosci przy pchaniu . Nie pracuje na tej maszynie zbyt dlugo ale narazie mam takie spostrzezenia z eksploatacji.