wibako

Przybywa oleju w silniku

re

Postprzez ir-kop » 19 Lut 2009 21:46

Kolego mechanior ,w twojej wypowiedzi jest troszkę prawdy ale cofając się do początku tego postu, czyli do pytania zadanego przez kolegę TREBORR, sam przyznasz rację że na 99% przyczyną jest pompka (napisałeś że od tego byś zaczął) więc postawmy się w sytuacji tego gościa który pyta ; jedna odpowiedż to pompka
druga świeca
trzecia wtryski +pierścienie
czwarta pompa wtryskowa
i za co ten gościu ma się zabrać????????????
Poprostu myślę że wypowiedzi powinny być logiczne i pomagać a nie robić mętlik w głowie.
Teraz odpowiem na twój ostatni post.
A więc szanuję czyjeś zdanie i wiedzę jeżeli jest użyte w odpowiednim momencie i na temat,roboty mam tyle że nie daję rady ale znajduję czas na to żeby posiedzieć przed kompem.Poza tym wypowiedż powinna być przemyślana jeżeli chce się komuś pomóc a nie co mi przyjdzie do głowy w stylu - oleju przybywa bo jest zamało powietrza w kołach
- a ja myślę że to wina brudnej szyby
- a kiedy kolega dokręcał ostatnio koła?
Ja wiem że powodów przybywania oleju może być wiele ale niektóre można wykluczyć eksploatując sprzęt normalnie.
Temat świecy - to normalne że silnik doładowany będzie się zapowietrzał z uszkodzoną świecą gdyż turbina dając ciśnienie do kol. ssącego pompuje też powietrze do świecy , przewodu,filtrów co powoduje zapowietrzanie.
Następna sprawa - pisząc do kogoś że nie myśli bo wypisuje bzdury że w koparce która normalnie pracuje paliwo idzie do silnika z wtrysków przez pierścienie to normalnie śmiech ogarnia, zgodzę się z tym ale wtedy gdy silnik jest w takim stanie że ledwo ciągnie koparkę po równej drodze( wykończony , zarżnięty,zakatowany)moim zdaniem w silniku który normalnie zapala , pracuje, nie kopci i jest w miarę silny nie ma mowy o czymś takim.
I nie odmawiam innym możliwości wypowiedzi o ile ta odpowiedż jest sęsowna i nie sugeruję nikomu braków w wykształceniu.
Kończę i myślę że nie będziesz dalej myślał o mnie żle poprostu trochę znam się na tym więc prubóję pomóc , a zazwyczaj przyczyną jest zwykła usterka a niektórzy odrazu doradzają remont silnika. POZDRO DLA CIEBIE I EKIPY.

Awatar użytkownika
ir-kop
Pomocnik operatora

  • Posty: 59
  • Rejestracja: 12 Paź 2008 09:03
  • Miejscowość: lublin

Maszyna: Case 580G , 580 SK


Reklama

simmet

Postprzez mechanior » 19 Lut 2009 23:00

no okej, proponuje zakopać topór, chodzi w końcu o to by pomóc kolegom z forum...
czasami nas ponosi bo znamy zbyt wiele możliwych rozwiązań, sam sie kilka razy złapałem na szukaniu najpierw rozwiązań z "drugiej strony" tzn od tych najbardziej skomplikowanych,
jak sam zauważyłeś przyznałem rację co do pompki membranowej, resztę sugerowałem jako inne możliwości...

wypadało by zapytać na koniec zainteresowanego jak rozwiązał problem, bo mnie to ciekawi bardzo...

acha...
dziękuję bardzo za odpowiedź na temat świecy żarowej, jest w pełni satysfakcjonująca
a btw. czy przedmiot sporu ma turbo? (bo przyznam się poszedłem w ciemno :faja: )
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20865
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Postprzez solution » 19 Lut 2009 23:11

Przestan juz pisac glupoty.Wedlug ciebie piersnienie w silniku są tak szczelne jak uszczelki w kranie?????zgas silnik ,przekrec go do gory nogami ,poczekaj godzine ,
przekrec go spowrotem i odpal.zobaczysz co zrobi twoja idealna szczelnosc pierscieni w nowym silniku..
Wszystko o CASE i nie tylko

solution
Nowicjusz

  • Posty: 14
  • Rejestracja: 17 Sie 2008 16:58
  • Miejscowość: Warszawa

Postprzez Treborr » 20 Lut 2009 11:55

,, koledzy " z forum dziekuje za podjecie tematu ;idac waszymi dedukcjami -kupilem pompke paliwowa nowa za 280 zl , zmienilem i nie zauwazylem wielkiej zmiany ,na malych obrotach dalej kopcila na ciemno niebiesko , wiec zabralem sie za swiece wykrecilem ja ,podlaczlem prad swieca - ,, jarzj" i dalej to samo z dymem , nastepnie zatkalem przewod ktorym dochodzi paliwo do swiecy . Efekt zaskakujacy po zapaleniu silnika nie widac ani dymku ,wiec ruszylem maszyna w teren , popracowalem ok 2 godz. silnik ok bez zadnego dymku, nastepnego dnia rano zapalila bez problemu - przy minusowej temperoturze bez swiecy ,z olejem jeszcze niewiem czy przybywa jak popracuje duzej to wam napisze ,tylko mam watpliwosci -jak zatkalem doplyw paliwa do swiecy czy niebedzie to mialo skutkow ubocznych. Pozdrawiam Wrzystkich Treborr.

Treborr
Nowicjusz

  • Posty: 16
  • Rejestracja: 31 Paź 2008 23:46
  • Miejscowość: małopolska

Postprzez mechanior » 20 Lut 2009 13:04

ahahahahahahahahahaha, zdechne ze śmiechu... oczywiście absolutnie nie śmieję się z TREBORRa, szkoda że wydał kasę zupełnie niepotrzebnie, ale pompka paliwa na pewno ci sie przyda, jedź chłopie do Agromy lub innego sklepu z częściami do maszyn rolniczych i kup sobie za parę złotych świecę żarową do Perkinsa, jeśli zostawisz zaślepiony przewód nic to nie zmieni w pracy maszyny za wyjątkiem tego że pozbywasz się wspomagania rozruchu... słowem możesz pracować w takim stanie ile masz ochotę, gdybyś miał problemy z odpaleniem zaopatrz się w SAMOSTART...

pozdrawiam
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20865
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Postprzez pawel15 » 20 Lut 2009 20:17

no i kolego ir-kop widzisz jak to jest pouczć wszystkich :lol: Nie pierwszy raz ci się to zdarzyło :faja: ,następnym razem ty się zastanów :wall:

Awatar użytkownika
pawel15
Pomocnik operatora

  • Posty: 98
  • Rejestracja: 28 Maj 2008 08:53
  • Miejscowość: sarnaki

Postprzez ir-kop » 21 Lut 2009 09:18

Nadal jestem przekonany że pompka była przyczyną przybywania oleju, a świeca załatwiła poranne dymienie i wszystko gra.............. :mrgreen:

Awatar użytkownika
ir-kop
Pomocnik operatora

  • Posty: 59
  • Rejestracja: 12 Paź 2008 09:03
  • Miejscowość: lublin

Maszyna: Case 580G , 580 SK


Postprzez Kubaa » 23 Lut 2009 20:55

mechanior napisał(a):bo na tym polega właśnie odwaga aby powiedzieć to co sie myśli i na tematy techniczne i na tematy związane z poszanowaniem czyjegoś zdania i wiedzy, a ty kolego widocznie nie masz nic więcej do roboty niż "ekspertowanie" na forum dlatego jesteś w ścisłej czołówce jeśli chodzi o czas reakcji na problemy tutaj się pojawiające, nie powiem - pochwalam jak najbardziej... ja zaglądam tutaj jak mi czas pozwala i pomagam jak umiem , bo oprócz wirtualnych zagadek 10 godzin na dobę rozwiązuję je w "realu"...
sam zacząłeś głupią dyskusję zarzucając niefachowość innym a kiedy okazało się że większość nie podziela TWOJEGO zdania zgrywasz ofiarę "wdeptywania w błoto" itp
a propos mojego podpisu: jak zauważyłeś kiedyś się już nauczyłem że powodem przybywania oleju mogą być różne wymienione przez kolegów i mnie samego przyczyny które określiłeś jako bzdury i niedorzeczności:

Proponuję nie pisać takich głupot . Myślę że każdy sęsownie myślący i znający się (chociaż trochę) przyzna mi rację . WYSTARCZY TROCHĘ POMYŚLEĆ . Pozdrawiam wszystkich myślących.........................


to teraz ja cię pozdrawiam, i zapraszam do dalszej dyskusji na temat świecy żarowej i jej awarii, bo widzę że nie podjąłeś tematu (pytałem o ciśnienie w kolektorze ssącym silnika z doładowaniem i jego wpływie na ewentualne zapowietrzanie układu)

nasze wypowiedzi czasami opisują po kilkanaście różnych możliwych awarii, to że je wymieniamy świadczy, że chcemy pomóc a TWOJA wypowiedź nie musi być tą jedyną właściwą, oprócz TWOJEGO zdania każdy z nas ma prawo do swojego, być może słuszniejszego niż TWOJE, to TY pierwszy zacząłeś ubliżać interlokutorom sugerując że nie myślą i piszą głupoty (patrz na SWOJE posty)...

nie próbuję cię niszczyć bo masz inne zdanie niż moje, piszę to, bo mądralo ODMAWIASZ innym możliwości swobodnej wypowiedzi sugerując braki w wykształceniu i ogólną niewiedzę...

no to skończyłem... i generalnie przepraszam za OFFTOPA

[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 7:44 pm ]
btw: pominąłeś w pozdrowieniach jeszcze dwu, jak nazwałeś: "ekspertów", którzy mieli inne zdanie niż TY:
kolegę solution oraz pawel15...
nie wydaje ci się, że właśnie zawiązał się spisek :?: :?:

[scroll] :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/scroll]

a może to wszystko moje konta na tym forum...
:twisted:


jesli ubywa oleju hydraulicznego to pompa hudrauliczna

Kubaa
Nowicjusz

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 23 Lut 2009 20:35
  • Miejscowość: kalisz

Postprzez mechanior » 24 Lut 2009 09:38

ja rozumiem że nasze posty były przydługie i nudnawe ale to nie zwalnia z obowiązku PRZECZYTANIA TEMATU, kolego Kubaa przybywa oleju w silniku !!
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20865
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 867

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Poprzednia Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej