przez CASEBA » 10 Mar 2009 12:50
Witam !!!
Jak w temacie mam problem z doprowadzeniem do ładu instalacji elek. odpowiedzialnej za sterowanie elektromagnesem rewersu (rozłączający jazdę). Ktoś przede mną chyba poprawiał fabrykę, podokładał parę przewodów, popodłączał na skróty odcinając 2 białe przewody od włącznika w zmienniku (który nie wiem do czego służy. załącza na 0, rozłącza jazda przód, tył). To wszystko zawinął w kłębek i okleił izolacją. Kiedy to porozwijałem zacząłem wątpić w poprawność działania tego układu. Do tego na lewym hamulcu mogę jechać , na prawym nie (rozłącza jazdę) trochę to dziwne...
Próbowałem wziąć to na logikę ale ze względu na przeróbki i brak DTR ugrzęzłem w temacie.
Bardzo proszę o podpowiedzi.Jak u Was działają hamulce. POZDAWIAM !!!
[ Dodano: Sro Mar 11, 2009 10:29 pm ]
To może ktoś wie po co jest ten włącznik w zmienniku bo nie mogę go rozszyfrować...
[ Dodano: Sob Mar 14, 2009 8:31 pm ]
Chyba mam za stary model... bo nikt nic nie pisze...
Rozgryzłem to rozłączanie jazdy hamulcem, poprostu na desce rozdzielczej koło rewersa jest taki przełącznik AKR albo coś takiego bo mało czytelne, nim można włączyć lub wyłączyć tą funkcję .
Jestem na dobrym tropie tylko brakuje mi inform. DO CZEGO SŁUŻY TEN WŁĄCZNIK Z PRAWEJ STRONY ZMIENNIKA.
Ostatnio edytowany przez
CASEBA, 16 Mar 2009 17:29, edytowano w sumie 1 raz
CASEBA
Pomocnik operatora
- Posty: 60
- Rejestracja: 22 Lis 2008 18:51
Maszyna: JCB 3CX Sitemaster Powershift 1996r.
Pinguely TM50
Firma: MASTER-KOP