wibako

problem z biegami w CASE580sk

problem z biegami w CASE580sk

Postprzez Treborr » 04 Lis 2009 18:27

mam problem z biegami a mianowicie, pracowałem koparką przy zmianach biegów zauważyłem że nie mam 4 i 3 biegu więc dokończyłem 1 i 2 biegu następnie zobaczyłem że urwane jest cięgno. Do zjazdu zostało mi parę kilometrów więc ręcznie przekręciłem wodzik na skrzyni i dojechałem na miejsce, wdaje mi się że 3 biegiem . W domu pospawałem cięgno ,założyłem i nie mogę dojść końca z biegami nie są w tym miejscu np.1-2 w pozycji luz jest bieg nie wiem czy mogłaby się zakleszczyć?

Treborr
Nowicjusz

  • Posty: 16
  • Rejestracja: 31 Paź 2008 23:46
  • Miejscowość: małopolska

Reklama

simmet

Postprzez jacek j » 05 Lis 2009 22:41

Odepnij cięgna ustaw wałki wchodzące do skrzyni w środkowych położeniach(na luzie)i dopiero wtedy reguluj długość cięgien żeby pod dżwignią zmiany biegów pokrywały się wycięcia od zabieraka .
NAPRAWA SPRZĘTU CASE NEW HOLLAND
Projektowanie montaż instalacji hydrauliki siłowej.

Awatar użytkownika
jacek j
Fachoperator

  • Posty: 610
  • Rejestracja: 03 Lis 2007 09:46
  • Miejscowość: centralna polska
  • Pochwały: 22

Maszyna: CASE NEW HOLLAND

Firma: Firma


Postprzez Treborr » 20 Lis 2009 18:55

kolego zabrałem się do tego jak mi radziłeś,podpinałem cięgna i jak próbuje ustawić wałki na zgaszonym silniku , wydaje się ok. chodzi dobrze,natomiast jak włączę silnik i chce wałkiem włączyć bieg-przekręcają się oba wałki jakby dwa biegi naraz-co z tym zrobić?

Treborr
Nowicjusz

  • Posty: 16
  • Rejestracja: 31 Paź 2008 23:46
  • Miejscowość: małopolska

Postprzez piter arczi » 22 Mar 2010 21:30

witam ja też ma problem z biegami w 580sk teraz mam tylko jeden bieg ina moje odczucie jest to 2 w położeniu 3 -go biegu i nie wiem co z tym zrobić pomóżcie dziękuje :?:

piter arczi
Nowicjusz

  • Posty: 11
  • Rejestracja: 05 Sty 2010 19:59
  • Miejscowość: Kościerzyna

Postprzez CaseMotywator » 23 Mar 2010 10:00

Zrób to co opisali wyżej, odepnij dźwignie idące z kabiny do skrzyni i ręcznie ustaw luz na obydwu dźwigniach, dziwne, że w miejscu 3 biegu masz 2 bieg, jeśli odczuwasz to z kabiny to masz mocno wyeksploatowany mechanizm blokowania wodzików w określonym położeniu.

Zdejmij osłonę gumową na górze i zobacz jak pracuje mechanizm.

CaseMotywator
Nowicjusz

  • Posty: 19
  • Rejestracja: 17 Mar 2010 09:28
  • Miejscowość: Katowice

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej