wibako

CASE 695 2002r Problem ze skrętem

CASE 695 2002r Problem ze skrętem

Postprzez dreptek » 04 Gru 2009 10:28

Witam mam problem ze skrętnymi kołami tzn. dwa koła są skrętne cały czas i nie mogę tego wyłączyć i przełączyć. Słyszałem, że to jest problem czujnika. Proszę o pomoc co może być, gdzie się mieści ten czujnik i gdzie mogę go kupić? Pozdrawiam.
Ostatnio edytowany przez dreptek, 04 Gru 2009 23:38, edytowano w sumie 1 raz
Dreptek

dreptek
Nowicjusz

  • Posty: 11
  • Rejestracja: 04 Gru 2009 10:24
  • Miejscowość: Bełchatów

Reklama

simmet

Postprzez jacek j » 04 Gru 2009 22:26

Proponuje najpierw je wyregulować.Są przy siłownikach skrętu przy lewej jego częśći naprzeciwko tależyka pomiędzy tłoczyskiem a końcówką drążka.Odległość pomiędzy tależykiem a czujnikiem ok 1mm.Czujnik jest sprawny jeżeli po przyłożeniu metalowego elementu do czoła czujnika zaświeci dioda przy przewodzie wychodzącym z tyłu.Czasem jest zamalowana więc trzeba zeskrobać troche żółtej farby.
NAPRAWA SPRZĘTU CASE NEW HOLLAND
Projektowanie montaż instalacji hydrauliki siłowej.

Awatar użytkownika
jacek j
Fachoperator

  • Posty: 610
  • Rejestracja: 03 Lis 2007 09:46
  • Miejscowość: centralna polska
  • Pochwały: 22

Maszyna: CASE NEW HOLLAND

Firma: Firma


Problem ze skrętem

Postprzez dreptek » 05 Gru 2009 18:31

Zrobiłem tak jak mi poleciłeś. Znalezłem czujnik (tzn jeden z lewej strony z przodu) przerwa między tależykiem, a czujnikiem jest ok, dioda się pali, także czujnik wygląda na sprawny. Dodatkowo ( nie dodałem tego wcześniej ) mruga mi zielona kontrolka ze skrętnym przodem na desce . Proszę o dalsze wskazówki. Pozdrawiam.
Dreptek

dreptek
Nowicjusz

  • Posty: 11
  • Rejestracja: 04 Gru 2009 10:24
  • Miejscowość: Bełchatów

Postprzez jacek j » 05 Gru 2009 21:05

Taki sam czujnik jest przy tylnym siłowniku też musisz go sprawdzić. Przestanie mrugać jak oba czujniki pokażą właściwe położenie kół.
NAPRAWA SPRZĘTU CASE NEW HOLLAND
Projektowanie montaż instalacji hydrauliki siłowej.

Awatar użytkownika
jacek j
Fachoperator

  • Posty: 610
  • Rejestracja: 03 Lis 2007 09:46
  • Miejscowość: centralna polska
  • Pochwały: 22

Maszyna: CASE NEW HOLLAND

Firma: Firma


Problem ze skrentem c.d.

Postprzez dreptek » 06 Gru 2009 16:00

Znalazłem czujnik z tyłu i wszystko wskazuje na to, że jest zepsuty (dioda sie nie pali gdy przystawiam do niej metal dla kontroli podłączyłem go pod przednie gniazdo i też nie działał). Wymontowałem czujnik, gdzie go mogę kupić i jakie ma oznaczenie ten czujnik, i jaki jest orientacyjny koszt takiego czujnika. I jeszcze jedno, czy wszystko jest ok jeżeli przednie koła ustawiam w pozycji kiedy tależyk jest na wprost czujnika, a jak sprawdzam tył to tależyk jest około 3 cm z boku czujnika.
Dreptek

dreptek
Nowicjusz

  • Posty: 11
  • Rejestracja: 04 Gru 2009 10:24
  • Miejscowość: Bełchatów

Postprzez jacek j » 06 Gru 2009 19:07

O czujnik możesz zapytać tu 022 6666576,a przesunięcie siłownika tylnego wynika z długo nie używanego tylnego skrętu.Instrukcja mówi że codziennie powinno się użyć tylnego skrętu celem przekalibrowania.Po podłączeniu nowego czujnika trzeba będzie oszukać tylny czymś metalowym żeby czuł koła na wprost ustawić skręt na obie osie a potem sam już wyłączy się we właściwym położeniu.
NAPRAWA SPRZĘTU CASE NEW HOLLAND
Projektowanie montaż instalacji hydrauliki siłowej.

Awatar użytkownika
jacek j
Fachoperator

  • Posty: 610
  • Rejestracja: 03 Lis 2007 09:46
  • Miejscowość: centralna polska
  • Pochwały: 22

Maszyna: CASE NEW HOLLAND

Firma: Firma


Postprzez dreptek » 07 Gru 2009 20:50

No dzwoniłem do serwisu, ale cena mnie powaliła (750 zł netto). Nie da się tego kupić taniej?! Czy możesz mi podać typ tego czujnika? Może znajde taniej. Czytałem o tym samym problemi tylko przy JCB i facet podał stronę http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.p ... h%3DPCID-5 ceny są tam nieporównywalne, a podejrzewam, że to jest właśnie coś takiego.

[ Dodano: Czw Gru 10, 2009 5:27 pm ]
Wymieniłem czujnik tak jak mowiłeś tylko pojawił się nowy problem tzn. po podłączeniu czujnika i przestawieniu przełącznika na skrętne przednie koła kontrolka na pulpicie przestała migać i pali się ciągle (przednie koła skręcają, tylne są nieruchomo) natomiast pozostałe dwie opcje są niedostepne. Przełanczając przłącznik na skrętne obydwa i ustawiając tależyki na wprost czujek nic się nie dzieje (kontrolka mruga). Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Dreptek

dreptek
Nowicjusz

  • Posty: 11
  • Rejestracja: 04 Gru 2009 10:24
  • Miejscowość: Bełchatów

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej