wibako

case 590 sm, obrót i klimatyzacja

case 590 sm, obrót i klimatyzacja

Postprzez andrzejz » 03 Maj 2010 17:23

Witam.
Panowie kopacze niedawno kupiłem taką maszynkę, chciałbym żeby chodziła perfekcyjnie i w związku z tym mam dwa pytania.
Na czym polega działanie tego zaworu (spowalniacza)? U mnie jest tak że gdy wysięgnik jest w skrajnie prawym położeniu i obracam w lewo to jest tak: początkowo obraca się szybko i jak dochodzi do środka to nagle zwalnia i potem znowu przyspiesza i gdy dochodzi do skrajnego lewego to znowu zwalnia i nie dociąga do końca. Jak poprawie to raz dociągnie a raz nie. W prawo dzieje się tak samo. Czy tak to ma być. Zastanawiam się czy nie ominąć tego zaworu.
Drugi problem polega na tym że nie wiem ile i jakiego gazu ma być nabite do układu klimatyzacji? Mam prośbę jeżeli ktoś posiada takie dane to bardzo proszę o pomoc.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

andrzejz
Pomocnik operatora

  • Posty: 67
  • Rejestracja: 17 Lut 2007 20:35
  • Miejscowość: z pod tarnowa
  • Pochwały: 2

Reklama

simmet

Postprzez mechanior » 04 Maj 2010 23:43

każda klima ma (powinna mieć) metkę z ilością i rodzajem czynnika, najczęściej stosowany jest R134A na bazie propanu (ekologiczny), pojemność to gorsza sprawa, trzeba szukać w dokumentacji maszyny spróbuj u polskiego przedstawiciela marki
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: case 590 sm, obrót i klimatyzacja

Postprzez wojtek11 » 04 Maj 2010 23:51

andrzejz napisał(a):Witam.
Panowie kopacze niedawno kupiłem taką maszynkę, chciałbym żeby chodziła perfekcyjnie i w związku z tym mam dwa pytania.
Na czym polega działanie tego zaworu (spowalniacza)? U mnie jest tak że gdy wysięgnik jest w skrajnie prawym położeniu i obracam w lewo to jest tak: początkowo obraca się szybko i jak dochodzi do środka to nagle zwalnia i potem znowu przyspiesza i gdy dochodzi do skrajnego lewego to znowu zwalnia i nie dociąga do końca. Jak poprawie to raz dociągnie a raz nie. W prawo dzieje się tak samo. Czy tak to ma być. Zastanawiam się czy nie ominąć tego zaworu.
Drugi problem polega na tym że nie wiem ile i jakiego gazu ma być nabite do układu klimatyzacji? Mam prośbę jeżeli ktoś posiada takie dane to bardzo proszę o pomoc.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.


Informacje uzyskasz w INTRAC POLSKA 022 6410203

wojtek11


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej