Strona 1 z 1

Atlas dusi silnik

PostWysłany: 10 Sie 2007 18:06
przez sylvesterv6
mam Atlas 1404 1996 begin_of_the_skype_highlighting              1404 1996      end_of_the_skype_highlighting rok.
przy obcizeniu hydraulika dusi silnik i nie dodaje samoczynnie obrotow.
Co moze byc przyczyna?
Silnik jest po kapitalce a objawy te same.
czy moze byc to winna pompa wtryskowa paliwa czy tez pompa glowna hydrauliki?
Potrzebuje tez schemat instalacji elektrycznej,
Pozdrawiam
Z gory dzieki za wszelki informacje

PostWysłany: 11 Sie 2007 07:12
przez WojtekP
mam tak samo w atlasie 1304 przy duzym obciazeniu potrafi przydusić a nawet i zgasnąć do tego jazda na szybkim biegu nie jest płynna

wszystkie filtry wymienione - hydrauliczny, paliwa itd

co to moze byc ? jest to uciążliwe ale da sie robić tyle ze trzeba uważać

Atlas,hydraulika

PostWysłany: 12 Sie 2007 10:29
przez sylvesterv6
Wymienilem filtry, pompa glowna po naprawie i wciaz to samo.]
Czy jest jakis fchowiec od atlasow bo ja juz mam dosc pseudo mechanikow i naciagaczy :crazy: :faja:

PostWysłany: 12 Sie 2007 10:33
przez WojtekP
sylvesterv6, dowiadywałem się i przyczyną może byc zacinanie sie joystików i dlatego duszą silnik sciagnij ta gume i popsiukaj jakims specyfikiem

druga to rozdzielaczyk od jazdy jakis maly moze sie wcinac podczas pracy i tez dusi silnik

w poniedzialek bedzie u mnie mechanik ma sprawdzic co jest nie tak jak zrobi to napisze bo problem jest uciazliwy

PostWysłany: 12 Sie 2007 13:40
przez tomec
mam numer do takiego bardzo dobrego mechanika on w warynskim w wawie pracowal 30 lat a teraz ma swoj biznes,on sie zna bierze 1zl za km i 30 zl za godzine pracy jesli chcecie to piszczcie n prv on sie zna na kazdej maszynie u mnie liebherka zrobil :]

Atlas

PostWysłany: 13 Sie 2007 18:00
przez sylvesterv6
Cholera nadal to samo. czy pmpa powinna sama dodawac gazu pod obciazeniem ,bo u mnie nie ma takiego efektu.
Pozdrawiam

[ Dodano: Czw Sie 16, 2007 4:44 pm ]
Wojtek P wiesz juz moze co bylo przyczyna u Twojego Atlasa ze sie dusil silnik?
Z gory dzieki

PostWysłany: 26 Sie 2007 09:44
przez WojtekP
sylvesterv6, nie wiem do konca sam - czyscilismy zaworki w pompie ktore dzialaja pod cisnieniem - psiukalem odrdzewiaczem w joystick'i i tutaj kolo dziwgni jazdy jedynie to pomagalo i jakos chodzi

czy jazda tez dusi silnik ??

PostWysłany: 05 Wrz 2007 14:10
przez zm13b
Jeśli hydraulika dusi silnik, a przyczyną nie jest układ paliwowy to trzeba zacząć od pompy głównej. Na górze i dole pompy jest śruba, służy ona do regulacji pompy. Samemu odradzam jakiegokolwiek kręcenia tą śrubą. Lepiej powierzyć to komuś doświadczonemu.

PostWysłany: 07 Wrz 2007 11:35
przez SITEMASTER
Ja miałem ten sam problem w Atlasie 1704. Gdy za mocno przycisnąłem w twardym gruncie to potrafiła nawet zgasnąć. Ale już nie mam tej koparki. Teraz mamy nowe JCB 240 NC na gwarancji i gdy się zagrzeje to ma powolne ruchy. Nawet serwis sobie nie potrafi z tym poradzić. Piszą do Anglii i próbowali to naprawć jakieś 4 razy. Narazie bez efektu.

PostWysłany: 17 Wrz 2007 10:00
przez benny67
jeżeli mogę zasugerować to radziłbym sprawdzenie pompki paliwa zasilającej główną pompę wtryskową 9 POMPKA ZNAJDUJE SIę POD POM WTRYSK)

oj panowie

PostWysłany: 29 Wrz 2007 18:17
przez pietrek
nie kreccie sami przy hydraulice w atlasach 95 procent to wina regulatora pompy glownej i ustawia sie na nim tylko jedno cisnienie odpowiedzialne za wysterowanie pompy głownej ale jest jeden knyf niestety aby mozna było tego dokonac trzeba miec serwisowy kabel podlancza sie go za siedzeniem do specjalnego złącza. Ostrzegam jeszcze raz przed kreceniem przy rozdzielaczu i pompie głownej no chyba ze macie ze wiele kasy