AEM niepotrzebny, no fakt
można hyperterminalem z windowsa się połączyć i napisać nowy soft
. Co do wtyczek to piszę z własnego doświadczenia. Może nie widzisz sensu więc napisz co ma sens. Dokładnie ten sam problem pojawia się w 1905.
Masz dostęp do standardowej serwisowej dokumentacji, Tabelki z błędami są niepełne. Ja zapoznawałem się z softem jeszcze w fabryce Atlasa gdzie jeździliśmy na szkolenia. Koparka która była prototypem bez kabiny stała na hamowni, soft był w powijakach i uwierz mi, sama znajomość znaczenia niektórych błędów to jeszcze nie wszystko. Oczywiście są błędy które mówią o konkretnym czujniku ale czy zmieniałeś kiedyś soft i Ci się wysypał? Stary AEM Manager potrafił robić takie niespodzianki. Tak więc workshop manual to nie wszystko.
Miałem klienta który mając błędy o których mowa, wymienił komp od silnika (ktoś mu poradził) co oczywiście nic nie dało. Obroty max, zero możliwości regulacji itd. Co było przyczyną ? Wtyczka pod kabiną nie kontaktowała. Kompy się nie widziały po CAN`ie. Tylko do dziś nie rozumiem dlaczego komp Deutza w tej sytuacji daje silnik na maksymalne obroty.