wibako

nie można wylaczyć silnika w atlasie

nie można wylaczyć silnika w atlasie

Postprzez pan_x000 » 07 Mar 2012 19:42

Marka i model maszyny: Atlas 1404
Rok produkcji: 1997

Przy silniku Deutscha 1000/12, chłodzonym cieczą.
Wyciągane były pompowtryski.
Po zamontowaniu ich z powrotem, silnik pracuje i nie reaguje na wyłącznik
kluczykiem.
Chcąc wyłączyć trzeba odciąć paliwo ze zbiornika. Jaka jest przyczyna?

pan_x000
Fizol

  • Posty: 32
  • Rejestracja: 15 Sie 2009 14:14
  • Miejscowość: Małopolskie

Reklama

simmet

nie można wylaczyć silnika w atlasie

Postprzez Atl » 07 Mar 2012 21:47

To nie pompo-wtryski tylko pompy jedno sekcyjne.
Źle włożona cewka gaszenia. Jak ustawiłeś pompy po demontażu?

Ps. Prawdopodobnie listwa już zgięta.

Autor postu otrzymał pochwałę
Serwis Atlas, Terex . Naprawa koparek serii 04,TC, 05, ZW.
Remonty, regeneracja pomp, silników, rozdzielaczy i elektroniki. Kontrola stanu maszyn przed zakupem
Tel +48 796222990, 782040918
Po godzinach:
www.hilevel.pl
www.9mm.com.pl

Atl
Fachoperator

  • Posty: 3912
  • Rejestracja: 13 Lis 2008 17:04
  • Miejscowość: Polska
  • Pochwały: 161

nie można wylaczyć silnika w atlasie

Postprzez korba71 » 07 Mar 2012 22:23

Atl napisał(a):To nie pompo-wtryski tylko pompy jedno sekcyjne.

jaka jest różnica? mam w volvo też silnik deutz, myslałem ze to pompowtryski.

Awatar użytkownika
korba71
Fachoperator

  • Posty: 2158
  • Rejestracja: 10 Sty 2011 22:38
  • Miejscowość: Chorzów
  • Pochwały: 43

Maszyna: volvoec210blc


Re: nie można wylaczyć silnika w atlasie

Postprzez pan_x000 » 07 Mar 2012 22:58

Panie Atl-ma pan rację. po przemyśleniu doszedłem do wniosku ze źle włożyłem cewki tylko teraz właśnie nie wiem też jak te pompy włożyć, czy one mają iść jakoś do końca w prawo czy na środek i czy ewentualne skrzywienie listwy to poważna sprawa?

pan_x000
Fizol

  • Posty: 32
  • Rejestracja: 15 Sie 2009 14:14
  • Miejscowość: Małopolskie

Re: nie można wylaczyć silnika w atlasie

Postprzez Atl » 08 Mar 2012 08:43

korba71 napisał(a):
Atl napisał(a):To nie pompo-wtryski tylko pompy jedno sekcyjne.

jaka jest różnica? mam w volvo też silnik deutz, myslałem ze to pompowtryski.


Pompo-wtrysk to układ zespolony, pompa i wtryskiwacz w jednym. Tutaj jest pompa jedno sekcyjna, przewód paliwowy i właściwie klasyczny wtryskiwacz. W zasadzie cały zespół można by nazwać pompo-wtryskiem ale to co kolega wymontował to tylko pompy.

pan_x000 napisał(a):Panie Atl-ma pan rację. po przemyśleniu doszedłem do wniosku ze źle włożyłem cewki tylko teraz właśnie nie wiem też jak te pompy włożyć, czy one mają iść jakoś do końca w prawo czy na środek i czy ewentualne skrzywienie listwy to poważna sprawa?


W przypadku skrzywienia listwy sprawa może być bardzo poważna i wymagać rozkładania silnika, znam speca który potrafi wyprostować listwę bez wyjęcie jej. Listwa jest skrzywiona gdy np. się zacina. Cewka powinna być wkładana przy włączonym zapłonie, kiedy popychacz jest przesunięty.
Ustawienie to bardzo trudna sprawa, by zrobić to dobrze potrzebny jest specjalny przyrząd montowany w miejsce cewki gaszenia. Inaczej to tylko "na oko", Szkoda nie były pozaznaczane.

Autor postu otrzymał pochwałę
Serwis Atlas, Terex . Naprawa koparek serii 04,TC, 05, ZW.
Remonty, regeneracja pomp, silników, rozdzielaczy i elektroniki. Kontrola stanu maszyn przed zakupem
Tel +48 796222990, 782040918
Po godzinach:
www.hilevel.pl
www.9mm.com.pl

Atl
Fachoperator

  • Posty: 3912
  • Rejestracja: 13 Lis 2008 17:04
  • Miejscowość: Polska
  • Pochwały: 161

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości

cron

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej