korba71 napisał(a):Atl napisał(a):To nie pompo-wtryski tylko pompy jedno sekcyjne.
jaka jest różnica? mam w volvo też silnik deutz, myslałem ze to pompowtryski.
Pompo-wtrysk to układ zespolony, pompa i wtryskiwacz w jednym. Tutaj jest pompa jedno sekcyjna, przewód paliwowy i właściwie klasyczny wtryskiwacz. W zasadzie cały zespół można by nazwać pompo-wtryskiem ale to co kolega wymontował to tylko pompy.
pan_x000 napisał(a):Panie Atl-ma pan rację. po przemyśleniu doszedłem do wniosku ze źle włożyłem cewki tylko teraz właśnie nie wiem też jak te pompy włożyć, czy one mają iść jakoś do końca w prawo czy na środek i czy ewentualne skrzywienie listwy to poważna sprawa?
W przypadku skrzywienia listwy sprawa może być bardzo poważna i wymagać rozkładania silnika, znam speca który potrafi wyprostować listwę bez wyjęcie jej. Listwa jest skrzywiona gdy np. się zacina. Cewka powinna być wkładana przy włączonym zapłonie, kiedy popychacz jest przesunięty.
Ustawienie to bardzo trudna sprawa, by zrobić to dobrze potrzebny jest specjalny przyrząd montowany w miejsce cewki gaszenia. Inaczej to tylko "na oko", Szkoda nie były pozaznaczane.
Autor postu otrzymał pochwałę