Niskie ciśnienie sterowania. Gdyby powietrze było w pompie głównej to by strasznie wyła.
Opisywałem jak odpowietrzać pompę, wystarczyło poszukać.
POMPĘ ODPOWIETRZAMY NA ZGASZONYM SILNIKU!
Układ tak jak pisze krzysiu235, bo powietrze wróci do zbiornika i jeżeli będzie wystarczająca ilość oleju to pompa się nie zapowietrzy.
Po pierwsze sprawdzić ciśnienie powietrza przy zaworze do spuszczania powietrza, jest tam końcówka, taka sama jak do pompowania kół. Ma być 0.8bar napompowane kompresorem z zewnątrz np. takim do pompowania kół, potem odpowietrzasz pompę główną, na upartego można poluzować cienkie przewody dochodzące do pompy głównej. Potem odpowietrzyć pompę sterująca.
Jeżeli ramię opuszcza bardzo wolno to nie masz ciśnienia sterowania. Tu nic się nie reguluje! Odpowietrz pompkę sterującą.
Pytaj dalej operatów, jak mają takie pomysły to...