Witam.
Ostatnio zaczeło sie pojawiac troche oleju na szpilkach koła.
tak sie trafiło ze strzeliła mi ta opona o po odkrecenu koła zlazła w raz z kołem pokrywa piasty
na pokrywie są 3 koła zębate od mechanizmu różnicowego
okazało się ze obcieły się sruby mocujące pokrywe z piasta i dla tego pojawiał sie olej z mostu (nie trzymała uszczelka)
po odkreceniu okazalo sie tez ze musze wymienic 4 szpilki koła
problem jest taki ze nawet gdybym sciagnął szczeki hamulców to nie włożyłbym szpilek
mysle ze wyjscie jest jedno
rozebrac piaste, mechanizm róznicowy i sciągnac tą piaste
problem jest taki ze natrafiłem na specyficzną nakretke
szukałem po miescie (kalisz) bo z tego miasta jestem klucza wraz z zdjeciem
nikt nie potrafił zidentyfikowac tego, nie trafilem na nikogo kompetentnego
zdjecie zamieszczam poniżej
mysle ze klucz bedzie trzeba dorobic by to odkrecic
czy kojarzy ktos co to za nakretka i jaki klucz potrzebny jest?
czy po odkreceniu tej nakretki zejdzie mi piasta czy tez znajde dalej inne niespodzianki?
Pozdrawiam
http://files.enjin.com.s3.amazonaws.com ... 665211.jpg
http://files.enjin.com.s3.amazonaws.com ... 665229.jpg
http://files.enjin.com.s3.amazonaws.com ... 665240.jpg