wibako

SERWIS ATLAS PORADY DLA LAIKÓW ;-)

SERWIS ATLAS PORADY DLA LAIKÓW ;-)

Postprzez Krystekm » 03 Wrz 2015 18:11

Marka i model maszyny: 1605 M
Rok produkcji: 2005

Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów.

Niedawno zakupiliśmy w firmie używaną koparkę ATLAS 1605 2005r. Ponieważ dopiero zaczynamy przygodę z koparkami, chciałbym się zapytać jakie serwisy na terenie Wielkopolski polecacie?
Jestem laikiem w kwestii napraw, a chciałbym w niedalekiej przyszłości umówić się ze specjalistą na solidny przegląd, wymiany olejów itp.
Jak na razie koparka sprawuje się bez zarzutów. Jedynie zauważyłem brak kilku śrub przy wieńcu obrotu, czy należy się tym martwić?- (jutro wkręcę nowe. )

Serdecznie pozdrawiam

Krystian

Krystekm
Nowicjusz

  • Posty: 9
  • Rejestracja: 03 Wrz 2015 18:02

Maszyna: ATLAS 1605 M

Firma: HTM


Reklama

simmet

SERWIS ATLAS PORADY DLA LAIKÓW ;-)

Postprzez Atl » 03 Wrz 2015 19:39

Należy. Sprawdź czy nie są pourywane.
Serwis Atlas, Terex . Naprawa koparek serii 04,TC, 05, ZW.
Remonty, regeneracja pomp, silników, rozdzielaczy i elektroniki. Kontrola stanu maszyn przed zakupem
Tel +48 796222990, 782040918
Po godzinach:
www.hilevel.pl
www.9mm.com.pl

Atl
Fachoperator

  • Posty: 3903
  • Rejestracja: 13 Lis 2008 17:04
  • Miejscowość: Polska
  • Pochwały: 161

SERWIS ATLAS PORADY DLA LAIKÓW ;-)

Postprzez Afterek » 04 Wrz 2015 00:31

Witam.