Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

13 Wrz 2017 06:45

Marka i model maszyny: atlas 1504 kołowa
Rok produkcji: 2002

witam forumowiczów złacze obrotowe po regeneracji 2 mesiace temu raczej wykluczam tam problem powiazanym z jazda .problemem jest to iz po nacisnieciu pedału jazdy koparka rusza z 2 lub 3 sekundowym opóznieniem pytanko moze ktos pomóc :D czy zawór jazdy walniety koszt jego 1100 czy cos czy cos innego [biegi przełacza ok] prosze o pomoc i pytanie czy ryzykowac podróz na robote w takim stanie koparki

1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

13 Wrz 2017 10:35

Może układ jest zapowietrzony

Re: 1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

13 Wrz 2017 12:49

Nr seryjny?

Re: 1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

14 Wrz 2017 16:06

nr seyjny 150m302480 jest tez drugi jf 4m1013e/90 dzis pojechałem około 500 metrow pedał jazdy reagował prawidłowo ale i tak prosze o jakies informacje co sie dzieje z tym pedałem jazdy ze raz koparka rusza z 2lub 3 sekundowym opuznieniem a niekiedy jest ok

Re: 1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

14 Wrz 2017 18:02

Wygląda na problem z zaworem pod pedałem jazdy.
Czy ma wyciek ?

1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

14 Wrz 2017 20:34

dzieki za podpowiedz zajrze jak ogarne temat to opisze

1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

15 Wrz 2017 07:12

Koniecznie zmierz ciśnienie na wyjściu zaworu pedały jazdy.
Oznaczenie wyjścia A lub 1.

1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

26 Wrz 2017 14:15

witam szanownych forumowiczów wycieku z pedału jazdy nie mam pedał wrócił do normy to co opisalem wczesniej zdarzyło mi sie kilka razy tera jest ok obserwuje dalej i pytanko gdzie i za ile moge kupic manometr do sprawdzania cisnien w koparce z góry dzieki za podpowiedzi

Re: 1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

26 Wrz 2017 14:19

Manometr do 50bar cena kilkadziesiąt zł
Do tego wężyk ze złączem minimess i trojnik na przewód sterowania.
Wszystko w sklepach z hydraulika siłową.

Re: 1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

26 Wrz 2017 14:41

Tabliczka znamionowa
Załączniki
22091588_894465234044859_775624896_n.jpg

1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

26 Wrz 2017 15:06

Nr mam. :mrgreen:
Najlepiej zamocować manometr tak by był cały czas widoczny i zwracać uwagę na odczyt gdy problem powróci.
Ostatnio edytowany przez Atl, 27 Wrz 2017 07:37, edytowano w sumie 1 raz

1504 atlas terex problem z pedałem jazdy

14 Cze 2018 05:49

dzieki

-- 14 Cze 2018 05:49 --

broblem z jazda i hydraulika był poniewasz pompa główna dawała za małe cisnienie pompa po regeneracji koparka zapiernicza
Wyślij odpowiedź