Strona 1 z 3

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 05 Lis 2017 09:14
przez raflik31
Marka i model maszyny: Atlas 1404
Rok produkcji: 2000
Numer seryjny: 143m301979

Witam. Mam problem z Atlasem. Mianowicie pali mi bezpiecznik f5. Na panelu pokazuje mało oleju silnikowego oraz mało płynu w chłodnicy. No i piszczy za siedzeniem. Proszę o jakieś porady gdzie szuka problemu?. Pozdrawiam

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 06 Lis 2017 08:38
przez Atl
Sprawdź wiązkę licznika motogodzin. Sam licznik też.

Re: Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 06 Lis 2017 11:38
przez raflik31
Licznik sprawdzałem. Dołączyłem przewody i to samo. Sprawdzę jeszcze wiązkę. A czy jest w silniku czujnik poziomu oleju? Bo nie mogę znaleźć. Albo ślepy jestem:-D

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 06 Lis 2017 13:29
przez Atl
Nie ma czujnika.

Re: Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 06 Lis 2017 14:14
przez raflik31
Dzięki. Czyli ten bezpiecznik odpowiada tylko za licznik motogodzin i czujnik poziomu w chłodnicy? Czy zwarcie może być tež na samej płycie?

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 06 Lis 2017 14:33
przez Atl
Zwarcie w instalacji.

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 06 Lis 2017 21:39
przez raflik31
Problem znaleziony. Zwarcie generuje kabel wuchodzący z 3pinu wtyczki x3. Czy to motogodziny?

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 06 Lis 2017 22:49
przez Atl
Tak

Re: Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 06 Lis 2017 23:10
przez raflik31
Dzięki. Wrócił tez test kontrolek na panelu.Ogólnie to maszynę ma dopiero tydzień, stała u poprzedniego własciciela 3lata. Kolego ATL a bywasz też niekiedy na ŚLĄSKU? Bo jak wszystko poogarniam to chętnie się umówię z Tobą na taką pełną regulacje. Pozdrawiam. Rafał
Nie wiem eż co zrobić z tym zwarciem? Szukac gdzie i pruć wiązkę czy raczej ominąć?

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 06 Lis 2017 23:16
przez Atl
Dzwoń 796222990. W tym tygodniu od Podkarpacia po Dolny Śląsk.

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 06 Lis 2017 23:25
przez raflik31
Ok. W tym tygodniu to raczej się z tym nie ogarnę. Ale będę dzwonił.

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 07 Lis 2017 00:24
przez Atl
Dzwoń to ustalimy gdzie szukać zwarcia.

Re: Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 12 Lis 2017 10:52
przez raflik31
Nie mogłem się dodzwonić jakoś. Chyba byłeś bardzo zajęty :D W sumie mnie to nie dziwi. Mam jeszcze trochę czasu z tą maszyną.
Będę dzwonił. Mam jescze pytanie odnośnie szybkozłącza, nie mogę go uruchomić.Czerwony wyłącznik nie włącza żadnego przekażnika.

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 12 Lis 2017 13:51
przez Atl
Dzwoń do skutku. Pisz sms.
Trzymasz czerwony przycisk, szybkozłącze otwierasz i zamykasz przyciskami na prawym joysticku. Musisz tylko pamiętać o tym, że czerwony przycisk musi być cały czas wciśnięty.

Re: Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 12 Lis 2017 19:58
przez raflik31
No tak właśnie robię, tylko dziś odkryłem że jeszcze dodatkowo muszę mieć jeden z przełączników obok załączania dmuchawy ustawiony na 3. Wtedy też włącza się jeden z przekażników. Jednak to szybkozłącze raz działą raz nie. Kiedy nie chce zadziałać to zauważyłem że muszę nacisnąć taki dodatkowy pedał obok hamulca ogrotu i po chwili zadziała. Te szybkożłacze zasila chyba linia zeskarpówki?? Po naciskaniu na mikrostyki na prawym joyu prąd dochodzi do cewek jednej sekcji rozdzielacza pod schodami obok zbiornika oleju lecz nie słychać zadnego obciązenia ?

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 12 Lis 2017 20:01
przez Atl
Na 3 lewy czy prawy przełącznik?

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 12 Lis 2017 20:32
przez raflik31
Sorry nie na 3tylko na 2. A który to teraz nie wiem bo mam to rozebrane i nie wiem teraz który jest który. Tylko ta jedna 2 z tych dwóch przełączników coś załącza a jest to przekażnik34 To szybkozłącze to też tak od razu nie działa, zauważyłem że muszę wcisnąc pedał i poczekać chwilę aż zacznie słychać obciążenieto wtedy działa

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 12 Lis 2017 21:07
przez Atl
Jeżeli lewy na 2 to trzeba jeszcze trzymać lewy przycisk lewego joysticka jeżeli prawy na 2 to prawy przycisk lewego joysticka.
To trochę dziwne bo nie da się tego dwoma rękami zrobić.

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 12 Lis 2017 21:19
przez raflik31
Na lewym to mam jazde przód tył. No a dlaczego przy samym naciskaniu na prawym nie działa linia do skarpówki(nie słychać żadnego obciążenia) cewki są sprawne bo sprawdzałem. I co ma ten pedał do tego?

Pali bezpiecznik, zwarcie

PostWysłany: 13 Lis 2017 00:24
przez Atl
To znaczy, że coś jest namieszane z prawym. Stąd problem ze sterowaniem.
Lewy przełącza jazdę ale przełączniki powinny być w pozycji 4.