Re: Pali bezpiecznik, zwarcie
Wysłany: 02 Mar 2018 08:42
Witam . Pare dni temu odwiedziła mnie ekipa ATL-a i fajnie poustawialiśmy maszynę
Doszliśmy też do przyczyny niedziałającej skarpówki. Już wszystko śmiga. Muszę tylko teraz wywalić ten dodatkowy pedał który ktoś założył żeby podawać ciśnienie sterowania na sekcje od skarpówki. W związku z tym chciałbym zapytać które podłączenie to zasilanie a które przelew? dodam że jest to identyczny zawór jak do jazdy. Jeden idzie do rozdzielacza od 3go ramienia a drugi do takich powiedzmy małych "kolektorów" które łączą 5 olbo 6 cienkich przewodów w jeden.
No i jeszcze pytanie z innej beczki:
Czy olej przekładniowy ze sztywnego mostu może przelatywać do zwolnic?
Pozdrawiam
Doszliśmy też do przyczyny niedziałającej skarpówki. Już wszystko śmiga. Muszę tylko teraz wywalić ten dodatkowy pedał który ktoś założył żeby podawać ciśnienie sterowania na sekcje od skarpówki. W związku z tym chciałbym zapytać które podłączenie to zasilanie a które przelew? dodam że jest to identyczny zawór jak do jazdy. Jeden idzie do rozdzielacza od 3go ramienia a drugi do takich powiedzmy małych "kolektorów" które łączą 5 olbo 6 cienkich przewodów w jeden.
No i jeszcze pytanie z innej beczki:
Czy olej przekładniowy ze sztywnego mostu może przelatywać do zwolnic?
Pozdrawiam