Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

Re: Pali bezpiecznik, zwarcie

02 Mar 2018 08:42

Witam . Pare dni temu odwiedziła mnie ekipa ATL-a i fajnie poustawialiśmy maszynę :banan:
Doszliśmy też do przyczyny niedziałającej skarpówki. Już wszystko śmiga. Muszę tylko teraz wywalić ten dodatkowy pedał który ktoś założył żeby podawać ciśnienie sterowania na sekcje od skarpówki. W związku z tym chciałbym zapytać które podłączenie to zasilanie a które przelew? dodam że jest to identyczny zawór jak do jazdy. Jeden idzie do rozdzielacza od 3go ramienia a drugi do takich powiedzmy małych "kolektorów" które łączą 5 olbo 6 cienkich przewodów w jeden.
No i jeszcze pytanie z innej beczki:
Czy olej przekładniowy ze sztywnego mostu może przelatywać do zwolnic?
Pozdrawiam

Pali bezpiecznik, zwarcie

02 Mar 2018 10:33

Jeżeli sztywny most tylny (nieskrętny) to tak. Olej z mostu może się dostawał do zwolnic.
Te małe "kolektory" to powrót. Oznaczenia na pedale:
T - powrót
P - zasilanie
A lub 1 - wyjście na rozdzielacz którym ma sterować.
B lub 2 - wyjście na rozdzielacz --II-- --II-- --II--.

Re: Pali bezpiecznik, zwarcie

04 Mar 2018 11:45

Dzieki. Już opanowane.
Mam dalsze problemy. Mianowicie poluzowane nakrętki na piastach. Jaka jest przyczyna tego luzowania? Czy jest to choroba Atlasów czy może jest to skutek dokręcania "ruskim kluczem"? Ja mam dorobiony porządny klucz. Rura 2 metry i na kleju załozyłem. Zobaczymy czy to coś da.
Drugi problem to hamulec na jednym kole. W całej maszynie są powiedziałbym idealne tarczki hamulcowe a na jednym kole z przodu dwie tarczki super a jedna ta ostatnia zdarta do blachy ale tylko jedną stroną. Założyłem komplet nowych tarcz i przekładek i wydaje mi się że hamulec lekko trzyma. Dodam że nie rozbierałem tłoka który ściska tarczki. Czy w nim szukać przyczyny?
Czemu tylko jedna tarczka w takim razie była tak zużyta i to jeszcze jedną stroną . Od strowy wewnętrznej częsci piasty

Re: Pali bezpiecznik, zwarcie

04 Mar 2018 18:02

Jeżeli mowa o dużych nakrętkach w piastach to są one jednorazowe. Używane zamontowane drugi raz będą się rozkręcać. Zużycie jednej tarczy mogłoby być spowodowane luzem na pięście, wtedy koło się przekasza i tarcze nie pracują równomiernie.

Pali bezpiecznik, zwarcie

11 Mar 2018 09:30

Ok. Mam już wszystko ogarnięte. Jeszcze gdzieś czytałem o oleju w przekładni obrotu? Czy może to tylko nowsze serie?

Pali bezpiecznik, zwarcie

11 Mar 2018 10:19

Nowsze. Tutaj mamy bezobsługową.
Wyślij odpowiedź