05 Lip 2018 06:33
Jest w magistrali nad pompką paliwa. Na zewnątrz.
05 Lip 2018 09:07
Słuchaj a jak bym zmierzył manometrem bez tęperatury ?? Bo mam też taki od ursusa 85 tylko bym weżyk dorobił do końcówki bo on ma 10 bar
05 Lip 2018 13:08
Tak można. Zabieraj się do roboty. Gwint 10*1
05 Lip 2018 15:01
Późnym wieczorem Kamal bo żniwa ruszyły
05 Lip 2018 15:43
Nie pisz tylko sprawdzają. Bo ci na polu uschnie.
05 Lip 2018 23:13
Pprażka totalna ! Odkręciłem czujnik ibyło na nim chyba z 8 podkładek i był cały obmielony gwint ktoś krzywo wkręcił i teraz nie da sie go wkręcić... końcówka od manometru też sie nie chce wkręcić tak jak powinna niby sie dokręciło ale chyba za lekko i manometr pokazywał zero. Wcześniej nie pisałem ale miałem dorobiony wskażnik ciśnienia który był połączony właśnie z tym czyjnikiem i on pokazywał najczęściej w trakcie pracy przedział między 3 a 5 czasem do 6 dochodziło ale nie mam pewności czy on dobrze pokazywał bo zaraz po zapaleniu pokazywał coś koło 2 bar a na zimnym powinno być chyba więcej a w trakcie pracy powinno jak coś spadac. Musze ogarnąć jakiś czujnik i chyba nagwintować ... i dopiero jakis pomiar jonkretny podam. Ale chyba jak faktycznie nie będzie ciśnienia to jest jedna opcja ?? Tak czysto teoretycznie pytam co myślicie o dodatkach uszczelniających silnik ??
-- 05 Lip 2018 22:13 --
A i zapomniałem dodac to nie był oryginalny czujnik ciśnienia oleju tylko od naszego polskiego ursusa c 330
dlatego kupie taki sam i oby mi sie go dało wkręcić
06 Lip 2018 06:29
Nagwintuj zaślepka i już. Dwa centymetry w lewo masz kolejny korek do wykorzystania.
06 Lip 2018 19:35
O widzisz to o tym nie wiedziałem coś będe działał i dam znać
-- 06 Lip 2018 18:35 --
A czujnik 12 v będzie dobry ?? Czy 24 musi byc ??
06 Lip 2018 22:51
A więc tak : na zimnym zilniku zaraz po zapaleniu bez gazu jest około 2 bary jak pochodził chwile to na połowie gazu jest 5 bar. Przy nagrzanym silniku do około 120c na wolnych obrotach pokazuje 1 bar z hakiem a jak dam z pół gazu tyle żeby normalnie pracować to utrzymuje sie 3 bary z hakiem. Co o tym myślicie ?? Jutro zaaplikuje ceramizer zobaczymy czy to co kolwiek pomoże ale kokosów sie nie spodziewam
06 Lip 2018 23:10
Kamal napisał(a):Jak mnie pamięć nie myli to przy 120° powinien mieć minimum 0,8 bara na biegu jałowym. Ale to sprawdzę.
czytałeś dokładnie?
Jeśli dobrze pomierzyłeś to tragedii niema.
06 Lip 2018 23:38
Dobrze pomierzyłem ale mi sie wydaje że jak na zimnym pokazuje około 2 bary to mało i potem przy nagrzanym na połowie gazu 3 bary to według mnie szału nie ma. Jutro pomierze jeszcze raz bo kupie nowy manometr i załorze do kabiny.
07 Lip 2018 07:32
Sprawdziłem.
Olej 20W/20 temperatura oleju 120° ciśnienie nie mnie niż 1,1bara.
Bieg jałowy czyli 900obr/min.
Wiec masz minimum i mniej jaki przebieg silnika.
07 Lip 2018 08:21
17000 mth mam
07 Lip 2018 11:20
Więc silnik już musiał być robiony. Teraz jak wyjdzie i będzie z czego. A może nie być już z czego. To masz kolejny remont.
W końcu ta miał być w zasadzie jednorazowy silnik.
07 Lip 2018 13:20
A nie powinien byc 15W40?
07 Lip 2018 14:22
Ja mam 15 w 40. Remont czyli panweki i szlif wału ??
-- 07 Lip 2018 13:22 --
Najdziwniejsze jest to ze stało sie to po wymianie oleju. I zauważyłem że po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów jet niewielki przeciek bo widać olej miało by to jakieś większe znaczenie ?? Narazie robie koparką około godzine i 30 m przerwy jak zaczyna piszczeć czujnik to gasze i czekam.
07 Lip 2018 16:57
Olej czy raczej jego lepkość zależny od strefy klimatycznej. Czyli po ludzku panujacych temperatur.
Wymogiem jest tylko minimalna jakość, czyli CC dla wolnossącego jak ten i CD dla doładowanego.
Więc każdy dzisiejszy olej.
Co do wymiany być może ktoś wlał do silnika motodoktorka czy też inny zagęszczać. I stąd ten efekt. Gdyby to był silnik F i po wymianie oleju spadło ciśnienie. To można powalczyć i usunąć taką usterkę w 15m. Tu nie.
Oczywiście oblachowanie silnika masz kompletne wyloty powietrza nie zapchane. A termostat i zawory olejowe sprawne...
07 Lip 2018 17:25
Dobra Kamal robisz przy tym nie jeden taki silnik zrobiłeś ilę będą kosztować części i ile robocizna żeby koparka miała dobre ciśnienie wiadomo plus minus i zakładając że jest co naprawiac
07 Lip 2018 18:24
Około 8tyś. +- na ten minus to tak bardzo bym nie liczył. Bardziej na plus.
Dokładniejsze dane jak zrobisz obróbkę i masz części z fakturami na firmie. Bo czasem można się zdziwić.
A silników coraz mniej się robi. Bo są tańsze oferty. Każdy patrzy na cenę a nie to co dostaje. Oprócz obietnicy. Panie ile to już tego zrobiliśmy wszyscy zadowoleni.....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.