Odstojnik został pominięty. Po części będę dzwonił.
Udało się podłączyć zewnętrzny obieg.
Powietrze ucieka tylko z tego odpowietrznika z fotografi nr2. oraz z siłownika hamulca obrotu.
Chociaż zdecydowana większość przez ten odpowietrznik.
Rozkręciłem go wyczyściłem. Jest tam tylko sprężynka podkładka i zbita druciana siatka. Skręciłem to tak że poniżej 2 bar powietrze już nie ucieka. Tak ma być?
Co do hamulca obrotu też widzę był patent. Dźwignia jest zblokowana kawałkiem blachy.
-- 19 Lip 2019 13:38 --
Wykręciłem siłownik hamulca obrotu,
1. Da radę go samemu uszczelnić? Czy tylko regeneracja?
Nie słyszę już nieszczelności, w zbiorniku olejowym utrzymuję max ciśnienie 1bar przy pełnych obrotach. (regulacja przez ten zaworek z siatką drucianą i sprężyną)
2. Jednak Kompresor pompuje układ pneumatyki do niecałych 4 bar. Wyciągać i remontować? (przy jakim ciśnieniu powinien zacząć puszczać siłownik obrotu? dotychczas był podparty blachą)
- Załączniki
-
-