Marka i model maszyny: Atlas 1004
Rok produkcji: 1992
Numer seryjny: 104M37591
Witam Szanownych Kolegów,
Zazwyczaj tylko czytałem i przy innych naszych maszynach dawało radę , ale dziś jako świeżak potrzebuję rady odnośnie nowej/starej maszyny.
Atlas 1004 rok 1992, jesli chodzi o numery maszyny jutro jestem w stanie je określić.
Koparkę kupiliśmy niedawno i miała nieszczelności w kolumnie obrotu. Została ona zregenerowana, zabieg sie udał. Zostało jeszcze parę duperelków...ale jeden jest istotny.
Przy wjeździe na autolawetę- dość stromo- koparka nie miała siły wjechać.
Wyszły nasze braki w obsłudze sprzetu- bo nie wiemy gdzie przełącza się biegi zając/zółw (przy kolumnie kierownicy rewers chodzi tylko przód tył, a może gdzieś indziej?) i maszyna cały czas jest w zającu. Jeździć jeździ, ale jak pod górkę , albo ma miękko pod kołami to traci siłę i się zadusza. Jakby za wysoki bieg miała.
Konkretne pytania:
1. Gdzie się przełącza tryb żółw/zając w 1004- 1992rok?
2. Gdzie jest cewka/zawór zmieniający biegi- zmieniłbym manualnie na żółwia.
3. Czy wpływ na to mógł mieć fakt, że olej hydrauliczny był spuszczany, a z węży wiadomo się lało?
Pozdrawiam Kopaczy
-- 08 Kwi 2020 14:47 --
-- 08 Kwi 2020 20:33 --
Nikt nie pracował na takim sprzecie lub nie posiada dtr-ki?
-- 12 Kwi 2020 10:12 --
Tak dla kogoś kto ma podobny problem.
Zawór zmiany biegów chodzi, uszczelki zaworu powymieniane, przez chwile jest szczelny po czym brud dostaje się na gumkę i zaworek zostaje w pozycji delikatnie otwartej i stąd ucieka powietrze.
-- 12 Kwi 2020 10:17 --
A no i układ jest szczelny w całości, kolumna obrotu układu pneumatycznego zregenerowana. Więc pozostał tylko ten element- zawór zmiany biegów.
Cewki przełączają.