Anonymous napisał(a):nalezy unikakac regulacji pompy ,problem tkwi gdzie indziej.mechanik ktory wam to proponuje to samouk.pozdrawiam j
Anonymous napisał(a):nalezy unikakac regulacji pompy ,problem tkwi gdzie indziej.mechanik ktory wam to proponuje to samouk.pozdrawiam j
Kubaa
Nowicjusz
Atl
Fachoperator
bolsiak
Fizol
bolsiak napisał(a):Miałem tak, przy zamykaniu łyżki lub cofaniu ramienia potrafiło przydusić silnik, ale jak obie funkcje jednocześnie to nie dusiło, był mechanik, podregulował pompę i jest ok, najgożej dusiło podczas jazdy, coś syczało przy silniku jazdy, aktualnie silnik jazdy zdemontowany oddałem do regeneracji, ciekawe czy pomoże, jak odbiore i zamontuje dam znac czy pomogło.
[ Dodano: Sro Mar 04, 2009 11:08 pm ]
Atl,
Jaka może być przyczynz źle działającego obrotu. W jedną stronę działa prawidłowo a w drugą nie ma siły i obciąża diesla. Zamieniłem przewody od sterowania ale wtedy ani w jedną ani w drugą nie miał siły. ATLAS 1304 1995r.
[ Dodano: Sro Mar 04, 2009 11:27 pm ]
Atl,
Czy lekko przeciekająca kolumna obrotu ma jakikolwiek wpływ na prace koparki ?
Atl
Fachoperator
Atl
Fachoperator
bolsiak
Fizol
pomarancza
Nowicjusz
pomarancza napisał(a):Panowie w koparce nieradze dotykac sie do hydrauliki bo to sie niepsuje to jest problem w elektryce ja tez tak miałem silnik sie dusił i było słychac swist
1 Sprawdzic czy od dzwigni gazu wychodzą kable i czy sa podłaczone
2 Sprawdzic czy czujniki na kole zamachowym i przy GLR jeden zlicza obroty silnika a drugi reguluje pompa ten na pompie powinien byc przy dzwigni
3 jak od dzwigni gazu wychodza kabelki to mozna skrucic [wyregulowac ] długosc linki gazu na pompie paliwa
Atlasy maja za siedzeniem komputer z lampkami jak poparka pracuje to zadna niepowinna sie swiecic a jak sie swieca jakies i GLR sie pali to dzwonic do serwisu i niekrecis samemu zaworami bo bo nawet panowie serwisanci tego unikaja jak ognia
Atl
Fachoperator
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości