wibako

atlas 1504

atlas 1504

Postprzez jasiek case » 02 Kwi 2009 21:58

Koledzy nie wiecie do czego służy kabel który dochodzi do dzwigni od gazu bo oprócz linki jeszcze jest kabel elektryczny ?

jasiek case
Pomocnik operatora

  • Posty: 74
  • Rejestracja: 02 Gru 2007 12:09
  • Miejscowość: z mazowsza

Reklama

simmet

Postprzez Atl » 03 Kwi 2009 09:12

Ten kabel jest podłączony z jednej strony do potencjometru a z drugiej do komputera GLR. Nie rozłączaj tego kabla bo będziesz mieć efekt przyduszania diesla. Zbyt długa praca z odłączonym przewodem lub uszkodzonym potencjometrem włączy lampkę GLR i zapali diode nr 8na kompie. Wtedy trzeba przeprowadzić procedurę learn-in czyli zaprogramować wydajność pompy do obrotów diesla. Z tego powodu nie należy też nigdy przestawiać linki gazu (to dla tych oszczędnych). Wcale mniej nie spali a będzie albo hamować diesla albo się "zamuli".
Bardzo często ktoś mając objawy przyduszania diesla robi zbędny remont pompy lub silnika nie zwraca uwagę na błędy wyświetlane przez komputer i kontrolkę GLR. Podstawa to ustawić ciśnienia, zaprogramować obroty. Efekt czasami przechodzi oczekiwania.
Serwis Atlas, Terex . Naprawa koparek serii 04,TC, 05, ZW.
Remonty, regeneracja pomp, silników, rozdzielaczy i elektroniki. Kontrola stanu maszyn przed zakupem
Tel +48 796222990, 782040918
Po godzinach:
www.hilevel.pl
www.9mm.com.pl

Atl
Fachoperator

  • Posty: 3909
  • Rejestracja: 13 Lis 2008 17:04
  • Miejscowość: Polska
  • Pochwały: 161

Postprzez jacenty1 » 03 Kwi 2009 21:24

masz kolego jeszcze jeden potencjometr do tego czujniki,np.szybkościobrotów.Wisz że dzwonili tylko nie wiesz w którym kościele.Pozdrawiam J

jacenty1
Pomocnik operatora

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 05 Lut 2009 20:20
  • Miejscowość: kraków

Postprzez Atl » 03 Kwi 2009 21:37

Kolego wiem gdzie dzwoni i w którym kościele. To nie szybkość obrotów tylko regulacja Delty. Mały potencjometr po prawej połączony zresztą z tym w dźwigni gazu.
Czujnik obrotów czyta z wieńca na kole zamachowym i gdy odczyta spadek obrotów proporcjonalnie zmniejsza przepływ na pompie głównej. Ty też wiesz że dzwonili...
Pozdrawiam.
Serwis Atlas, Terex . Naprawa koparek serii 04,TC, 05, ZW.
Remonty, regeneracja pomp, silników, rozdzielaczy i elektroniki. Kontrola stanu maszyn przed zakupem
Tel +48 796222990, 782040918
Po godzinach:
www.hilevel.pl
www.9mm.com.pl

Atl
Fachoperator

  • Posty: 3909
  • Rejestracja: 13 Lis 2008 17:04
  • Miejscowość: Polska
  • Pochwały: 161

Postprzez jasiek case » 04 Kwi 2009 19:52

W takim razie jeżeli to działa prawidłowo to hydraulika nie powinna zdusić silnika. A w moim przypadku jeżeli przeciągnę za długo zamykanie łyżki to silnik mi zgaśnie. Chyba nie powinno tak się dziać ?

jasiek case
Pomocnik operatora

  • Posty: 74
  • Rejestracja: 02 Gru 2007 12:09
  • Miejscowość: z mazowsza

Postprzez Atl » 04 Kwi 2009 23:10

Sprawdź zawór na ostatnim ramieniu. Ten połączony z siłownikiem łyżki. W jakiej jest pozycji?
Czy zapala Ci się GLR w czasie pracy?

w razie gdybyś miał z tym problem dzwoń 782040918 w poniedziałek.
Serwis Atlas, Terex . Naprawa koparek serii 04,TC, 05, ZW.
Remonty, regeneracja pomp, silników, rozdzielaczy i elektroniki. Kontrola stanu maszyn przed zakupem
Tel +48 796222990, 782040918
Po godzinach:
www.hilevel.pl
www.9mm.com.pl

Atl
Fachoperator

  • Posty: 3909
  • Rejestracja: 13 Lis 2008 17:04
  • Miejscowość: Polska
  • Pochwały: 161

Postprzez jasiek case » 05 Kwi 2009 18:43

Ciśnienie ustawiał gościu z serwisu z łodzi i jest ok. Ale był wyjmowany silnik ze względu na remont kapitalny i na warsztacie pomylili jakieś kable przy składaniu i koparka nie chciała odpalić wtedy wezwali jakiegoś śmiesznego elektryka kóry chyba coś zrobił na krótko bo część kontrolek nie działa a koparka odpala nawet wtedy kiedy dzwignia kierunku jazdy jest w położeniu nie neutralnym a wcześniej tego nie było. A GLR świeci sie cały czas

jasiek case
Pomocnik operatora

  • Posty: 74
  • Rejestracja: 02 Gru 2007 12:09
  • Miejscowość: z mazowsza

Postprzez Atl » 05 Kwi 2009 19:36

To nie jest OK. :)
Naprawa elektroniki to nie problem.
Jasiek case.
Zadzwoń jutro 782040918

Atl
Fachoperator

  • Posty: 3909
  • Rejestracja: 13 Lis 2008 17:04
  • Miejscowość: Polska
  • Pochwały: 161

Postprzez jacenty1 » 05 Kwi 2009 21:44

widzę że sępy są wszędzie może by coś gratis dla ludzi zrobić!?

jacenty1
Pomocnik operatora

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 05 Lut 2009 20:20
  • Miejscowość: kraków

Postprzez Atl » 05 Kwi 2009 22:31

Jacenty to ja będę pierwszy.
Możesz mi gratis zrobić wykop pod fundament.

P.S. Jecenty, nie mam czasu na pisanie poradnika a nawet jeżeli to nie dla tych którzy się domagają gratisowych napraw. Jeżeli Jasiek case będzie chciał to zadzwoni a ja chętnie mu podpowiem przez telefon co sprawdzić. Może to kwestia zasilania tylko jednego przekaźnika. Pomagam w miarę możliwości, ale jak mogę wytłumaczyć komuś kto używa zegarowego manometru jak ustawić różnicę ciśnień gdy do tego trzeba konkretnego narzędzia? Nie sądzę by zakup zestawu Hydrotechnik za kilka tys € był planowany przez właściciela koparki by coś ustawić.
Widzę po Twoich postach że jesteś specjalistą od Atlasów więc może ty pomożesz.

Atl
Fachoperator

  • Posty: 3909
  • Rejestracja: 13 Lis 2008 17:04
  • Miejscowość: Polska
  • Pochwały: 161

Postprzez jacenty1 » 07 Kwi 2009 10:31

nie było moim zamiarem aby Cię obrazić,jeżeli to tak odebrałeś to przepraszam.P.S przyzwoity manometr elektr. kosztuje ok 3000 euro ,niestety sensor do pomiaru L trzeba ekstra dokupić. Pozdrawiam J

jacenty1
Pomocnik operatora

  • Posty: 54
  • Rejestracja: 05 Lut 2009 20:20
  • Miejscowość: kraków

Postprzez Atl » 07 Kwi 2009 15:16

To nie jest tani sprzęt.

Atl
Fachoperator

  • Posty: 3909
  • Rejestracja: 13 Lis 2008 17:04
  • Miejscowość: Polska
  • Pochwały: 161

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej