Moderator: mechanior
puszek_ZGY
Fachoperator
Maszyna: VOLVO EW140C
Firma: -
kaczyniak2 napisał(a):1. Maszyna jak już odpali to spalin nie widać
kaczyniak2 napisał(a):przy dodaniu gazu spaliny są czarne.
puszek_ZGY
Fachoperator
Maszyna: VOLVO EW140C
Firma: -
kaczyniak2 napisał(a): Kroplówka czyli co takiego?
kaczyniak2 napisał(a):przy dodaniu gazu spaliny są czarne.
Kamal napisał(a):Prawdopodobnie masz zużyty układ wtryskowy. Sprawdź wydatek pompy paliwa, obroty rozrusznika, elektrozawór dawki rozruchowej, zawory zwrotne pompek wtryskowych i nabijane przez nie ciśnienie. Cewka gaszenia też potrafi się zacinać.
puszek_ZGY
Fachoperator
Maszyna: VOLVO EW140C
Firma: -
kaczyniak2 napisał(a):Silnik przy dodawaniu puszcza że tak to nazwę dymka.
kaczyniak2 napisał(a):Co do pomiaru wartości opisanych przez Kamal, to potrzebne są przyrządy których nie posiadam. Drogie one są?
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
mechanior napisał(a):Brakuje tylko linku do aukcji z obrotomierzem
mechanior
Fachoperator
Maszyna: Caterpillar, MB Crusher
Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher
MARIO/MECALAC
Fachoperator
Maszyna: MECALAC 12 MXT
Firma: OL-KOP
Kamal napisał(a):Zastanawia mnie jeszcze czemu tak bardzo poprzednicy upierają się na kopcenie przy opalaniu. Bo ja związku nie widzę.
mechanior napisał(a):Bo poprzednicy mają doświadczenia z innymi silnikami i układami wtrysku a to ważne bo jak dymi a nie odpala to przestawiony moment wtrysku.
Coval napisał(a):Kamal napisał(a):Zastanawia mnie jeszcze czemu tak bardzo poprzednicy upierają się na kopcenie przy opalaniu. Bo ja związku nie widzę.
Kiedyś widziałem Agrotrona, który po zalaniu niskiej jakości oleju napędowego uszkodził sobie układ wtryskowy.
W lato, podczas próby uruchomienia motoru, z komina wydobywał się biało-niebieski-siwy dym, dopiero po około 40 sek. silnik zaczął pracować na 2 , 3 , 4 i 6 cylindrów. Po rozgrzaniu dalej chmurzył na niebiesko. Po założeniu nowych pompek i wtryskiwaczy , motor pali na strzał i zero zadymienia.
Dodam tylko , że stan samych pompek nie rozwiązuje problemu. Tutaj trzeba obowiązkowo sprawdzić jeszcze wtryskiwacze. Jakość rozpylania ma ogromne znaczenie podczas rozruchu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 12 gości