wibako

Silnik Deutz w Liebherr -ku

Moderator: mechanior

Silnik Deutz w Liebherr -ku

Postprzez handblaster » 22 Gru 2010 11:08

Witam!
Wypadało by wymienic olej w ładowarce (L510 1990r. kupionej dwa miechy temu) i natrafiłem na pewien problem:
1.Oleju w silniku jest za dużo, prawie 2/3cm ponad max na miarce, co powodowało wyciek z jeszcze bliżej mi nieznanego miejsca :/
2.Mam na silniku dwa numery :/ jeden to numer z naklejki od osłony chłodnicy oleju - BF6L913/C/T a drugi bardziej prawdopodobny to BF4L913 (dlatemu że to cztero cylindrowy silnik a nie jak na naklejce 6cio)
3.Ile wlac oleju i jakiego???? Byc może miarka jest od innego silnika i ktoś wlał tak dużo kierując się danymi serwisowymi, lub też miarka dobrze pokazuje a ktoś poprostu lał ile było i już.
Może jakieś schematy serwisowe ktoś użyczy :) pod te święta ;)
Pozdrawiam

handblaster
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 18 Lis 2010 23:57
  • Miejscowość: WLKP

Reklama

simmet

Postprzez Jacentyk » 24 Gru 2010 10:12

Witam
Kolego może tu znadziesz
ja kożystałem z tej strony

http://ew5.earlweb.com/search.php?site= ... ategory=24

Pozdrawiam
i Wesołych Św.

Jacentyk
Fizol

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 02 Sty 2008 11:39
  • Miejscowość: Częstochowa

Maszyna: Ahlmann Al8C


Postprzez handblaster » 25 Gru 2010 02:53

dzięki bardzo! o to mi chodziło :) Pozdrawiam i bogatego gwiazdorka życzę ;)

handblaster
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 18 Lis 2010 23:57
  • Miejscowość: WLKP

Postprzez dawidg2 » 25 Gru 2010 14:49

Na stronie Shella też masz takie coś, Lubematch się to nazywa. Ja do Deutza leje jak shell podaje Rimule i nie narzekam, cena/jakość jest odpowiednia moim zdaniem

dawidg2
Fachoperator

  • Posty: 6204
  • Rejestracja: 14 Kwi 2008 20:47
  • Miejscowość: Krzemieniewo
  • Pochwały: 134

Maszyna: JCB, Schaeff

Firma: Szukam


Postprzez CARBOPLAST » 25 Gru 2010 18:42

15W40 w miarę z górnej półki ,silnik+hydraulika (na zimę zalecany rzadszy ale mało kto o tym pamięta,mosty+zwolnice 90ls.Z tą nadwyżką oleju to najpewniej jest inna historia,nikt tam się nie pomylił(nie wierz w bajki) i nalał więcej oleju,.masz dwie,albo silnik padaka i bierze olej i jest nalany powyżej stanu aby na cięższej robocie nie zatrzeć silnika.Albo druga historia o której ci powiem jeżeli zmiana oleju ci nie pomoże.

CARBOPLAST
Fizol

  • Posty: 23
  • Rejestracja: 16 Paź 2007 14:43
  • Miejscowość: GORZÓW SLĄSKI

Postprzez handblaster » 27 Gru 2010 11:17

Olej leciał z michy olejowej, tuż nad filtrami paliwa, oraz z paru oringów w układzie gaszenia. Silnik nie jest zamęczony, zaniedbany raczej jak to na wynajmie. Troche w śniegu porobiła i przynajmniej widac mankamenty :) naprawic i można puscic w teren ;)

Carboplast, późno z pasterki wróciłeś ;) Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

handblaster
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 18 Lis 2010 23:57
  • Miejscowość: WLKP

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej