wibako

Opóźnione ruszanie

Moderator: mechanior

Opóźnione ruszanie

Postprzez Arek10 » 27 Sty 2014 23:46

Witam wszystkoch forumowiczów.

Mam problem ze swoim Kramerem 412, ładowarka po zmianie kierunku jazdy przód tył, późno reaguje rusza ze sporym opóźnieniem co może byc przyczyną bardzo proszę o pomoc .

Dziękuje i pozdrawiam mój email a-czubaty@wp.pl

Arek10
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 12 Sty 2014 02:13

Maszyna: kramer 412

Firma: p.w czubaty


Reklama

simmet

Opóźnione ruszanie

Postprzez mechanior » 28 Sty 2014 01:32

za niskie ciśnienie sterowania jazdą
sprawdź zawór zmiany kierunku
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: Opóźnione ruszanie

Postprzez Arek10 » 28 Sty 2014 11:43

Dziekuje za tak szybką odpowiedz. Tylko ja jestem zielony w temacie hydrauliki co by należalo w nim sprawdzić? Ide go najpierw zlokalizować. Jeszcze raz Dzieki

Arek10
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 12 Sty 2014 02:13

Maszyna: kramer 412

Firma: p.w czubaty


Re: Opóźnione ruszanie

Postprzez szefo » 28 Sty 2014 12:37

Kolego mam Kramera 512 i miałem taką sytuacje, sprawdź w tylnym moście jest nakrętka wskazująca poziom oleju ATF jeżeli jest za niski poziom to będzie taka sytuacja jak wskazujesz, stan powinien być do otworu nakrętki.

szefo
Nowicjusz

  • Posty: 13
  • Rejestracja: 14 Mar 2012 19:47

Opóźnione ruszanie

Postprzez mechanior » 29 Sty 2014 00:14

poniekąd racja, niski stan oleju może być przyczyną takiego zachowania, tylko jaki system napędowy ma ta maszyna? hydrostat czy klasyczna skrzynia?
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: Opóźnione ruszanie

Postprzez Arek10 » 29 Sty 2014 21:18

Dziekuje Koledzy za odpowiedzi a także podpowiedzi, Jutro sprawdze stan oleju w tylnym moscie napewno nie ma tam stanu oleju ponieważ, i tu jest kolejny problem, zakupiłem tą ładowarke z uszkodzonym tylnym napedem wszystko fajnie bo myslalem ze cos jest zerwane i to naprawie, ale gdy ładowarka wiechała na mozna powiedziec warsztat i zostaly ściągnięte kola to spotkala mnie niespodzianka , brak wkladu do mostu czyli wszystkich elementów polosi mechanizmu itp. potrzebnych do napedu. jutro doleje olej ATF jakiś o specjalnych parametrach musi być?
Jesli macie może pomysł na uratowanie tylnego napędu czyli może wiecie od czego by mozna podpasowac te elementy to takze bede wdzieczny, pytałem czesci używane to kwota powalila mnie z nog

pozdrawiam i dziekuje

Arek10
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 12 Sty 2014 02:13

Maszyna: kramer 412

Firma: p.w czubaty


Opóźnione ruszanie

Postprzez mechanior » 30 Sty 2014 01:13

aaaaa... no to znalazłeś się w ekskluzywnym klubie, od lat powtarzam że NIE KUPUJEMY USZKODZONEJ MASZYNY zwłaszcza jak się na tym totalnie nie znamy
niczego nie dobierzesz, nie spasuje nic z Golfa ani Ursusa, jeśli przerażają cię ceny używek to zapytaj o nowe
jak już odzyskasz przytomność to zastanów się czy warto w to dalej inwestować bo naprawa może przekroczyć wartość sprzętu...
nawet gdyby było tak jak miałeś nadzieję że tylko coś zerwane to mogło to kosztować z 10.000

miałem takiego klienta ze starym Zettelmayer`em - wszystko działa tylko trochę stuka w tylnym moście a maszynę kupili z bratem w Anglii no bo cóż poważnego może być zepsute skoro tylko stuka...
szedł w zaparte że części dorobi niestety NIKT nie wykonuje przekładni hipoidalnych na zamówienie w cenie znacząco różniącej się od oryginału więc zaczęło się od wydania prawie 12.000 na wałek i wieniec, potem już z górki, 2500 wałek hydromotoru i prawie 1500 za łożyska zwolnicy z jedną zębatką...
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Re: Opóźnione ruszanie

Postprzez Arek10 » 30 Sty 2014 14:46

Kolega Szef mowi zebym uzupelnił olej w tylnym moście, ok, a czy skrzynia nie ma osobnego wlewu oleju? ja nie zauwazylem tam korka wlewowego tylko odpowietrznik skrzyni, jesli jest jakis korek wlewowy to prosze o odpowiedz
Ostatnio edytowany przez peckiel, 30 Sty 2014 16:11, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Proszę o używanie polskich znaków. Popraw posty. Na naszym forum za nieużywanie znaków polskich można otrzymać ostrzeżenie.

Arek10
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 12 Sty 2014 02:13

Maszyna: kramer 412

Firma: p.w czubaty


Re: Opóźnione ruszanie

Postprzez Arek10 » 30 Sty 2014 17:34

koledzy uzupełnilem olej i jazda sie polepszyla, tylko jak dojezdzam do piachu i probuje nabrac to ladowarka nie ma sily zabardzo wbic sie w kupe kola sie nie slizgaja , moze byc to przyczyna tarcz w skrzyni.

Arek10
Nowicjusz

  • Posty: 5
  • Rejestracja: 12 Sty 2014 02:13

Maszyna: kramer 412

Firma: p.w czubaty


Opóźnione ruszanie

Postprzez mechanior » 30 Sty 2014 21:38

UŻYWAJ POLSKICH ZNAKÓW!! CZYTAJ UWAGI ADMINISTRACJI!!

nie masz tylnego napędu, nie dziw się że maszyna nie ma siły
może nie być osobnego wlewu do skrzyni, wygląda na to że ta maszyna ma wspólny olej dla tylnego mostu i skrzyni tak jak w ciągnikach rolniczych
Image
CATERPILLAR, PERKINS, młoty DHB, osprzęt MB Crusher
tel. +48 607-848-217 >klinikaMaszyn na FB<

Awatar użytkownika
mechanior
Fachoperator

  • Posty: 20878
  • Rejestracja: 15 Gru 2008 20:41
  • Miejscowość: Śląsk
  • Pochwały: 868

Maszyna: Caterpillar, MB Crusher

Firma: klinikaMASZYN.pl
serwis maszyn CAT, MB Crusher


Opóźnione ruszanie

Postprzez Coval » 02 Lut 2014 20:33

Tak, dokładnie. Olej zasilający skrzynię znajduję się w tylnim moście, który jest zintegrowany z obudową przekładni. Do skrzyni zalecany jest ATF dextron II D. Jeżeli będzie inny(np. Przekładniowy uniwersalny) będzie spowolniona reakcja na zmianę kierunku jazdy.
Diagnoza i naprawa elektroniki, hydrauliki siłowej oraz silników diesla. Info na PW

Zamiast "Dzięki ", kliknij Pochwała!

Coval
Fachoperator

Maszyna: Żółta

Firma: .


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej